خبرگزاری کار ایران

بابیزان در گفت و گو با ایلنا:

آثار آیت الله اردبیلی، با پنجاه درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب عرضه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۸۱

با پنجاه عنوان کتاب، در نمایشگاه حضور داریم / معتقدیم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، رخداد بزرگ فرهنگی کشور است / جدیدترین آثار آیت الله موسوی اردبیلی در غرفه مورد نظر عرضه می شود.

ایلنا: مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله موسوی اردبیلی از حضور مرکز تنظیم و نشر آثار این مرجع تقلید، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

بهمن بابیزان در گفت و گو با ایلنا، با بیان این که بخش مهمی از شعار سال ۹۳ مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری مربوط به فرهنگ است، اظهار داشت: مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، با تقریبا پنجاه عنوان اثر معظم له، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

وی ادامه داد: تصمیم ما نیز بر این است که، حضور با کیفیتی در این رخداد بزرگ فرهنگی و بهار نشر کشور، داشته و برنامه های خود را به نحو احسن برگزار کنیم.

مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله موسوی اردبیلی، ابراز کرد: در نمایشگاه بین المللی کتاب، جدیدترین آثار آیت الله موسوی اردبیلی که کتاب های " حقوق و دادرسی کیفری "، " تفسیر سوره یس " و " ره توشه بانوان " می باشد، خدمت مردم، پژوهشگران و حوزویان محترم ارائه می شود.

وی در مورد سایر آثار این مرجع تقلید، افزود: کتب " فقه القضا "، " فقه المضاربه "، " فقه الشرکه "، " فقه القصاص "، " فقه الدیات " و همچنین " حاشیه ای در عروه "، با ۵۰ درصد تخفیف، برای حوزویان عزیز در نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه خواهد شد.

بابیزان گفت: غرفه ما، در راهروی پانزده و سومین غرفه، و به نام مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله موسوی اردبیلی می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدای متعال را شاکریم، که در این رویداد بزرگ فرهنگی کشور حضور داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز