خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

معاون برنامه‎ریزی استاندار نمی‎تواند برای یک پروژه دو تفاهم‎نامه امضا کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۵

حذف بودجه استانی پارک موزه دفاع مقدس در مرکز استان نباید با این اشتباه گرفته شود که این پروژه کنسل شده است بلکه این پروژه قانونی است و روند اجرای آن با حساب و کتاب انجام خواهد شد.

گرگان- ایلنا: استاندار گلستان گفت: حذف بودجه استانی پارک موزه دفاع مقدس در مرکز استان نباید با این اشتباه گرفته شود که این پروژه کنسل شده است بلکه این پروژه قانونی است و روند اجرای آن با حساب و کتاب انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، قناعت به کسر 4 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی استانی امسال از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس نسبت به اجرای پارک موزه گرگان اشاره کرد و اظهار داشت: یقین بدانید برای عملیاتی شدن پروژه پارک موزه دفاع مقدس در مرکز استان، اعتباری با تخصیص بالا تعلق پیدا خواهد کرد تا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس، رقم خوبی برای عملیاتی شدن و به ثمر نشستن این پروژه خرج کند.

وی با بیان اینکه معاون برنامه‎ریزی استاندار نمی‎تواند برای یک پروژه دو تفاهم‎نامه را امضا کند خاطر نشان کرد: تخصیص اعتبارات ملی و استانی برای یک پروژه مغایرت قانونی دارد.

استاندار گلستان در خصوص توزیع اعتبارات کسر شده از پروژه پارک موزه دفاع مقدس گرگان ابراز داشت: از این میزان اعتبار 2 میلیارد ریال به اداره کل بهزیستی استان به منظور تکمیل سالن ورزشی معلولان گرگان و 500 میلیون ریال به اداره کل آموزش و پرورش گلستان تعلق خواهد گرفت.

قناعت اضافه کرد: مابقی این اعتبارات شامل 350 میلیون ریال به شهرداری بندرگز، یک‎ میلیارد ریال به صدا و سیمای مرکز گلستان و 150 میلیون ریال به اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان توزیع می‎شود.

وی تصریح کرد: این پروژه یک طرح ملی است و همه دستگاه‎ها موظف هستند تا در اجرای آن همکاری لازم را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز