خبرگزاری کار ایران

در آستانه هفته معلم مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، برنامه های این هفته را تشریح کرد؛

آغاز برنامه های هفته معلم در زنجان / تجلیل از معلمان نمونه زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۱۷

در استان زنجان ۱۷۵ هزار نفر دانش آموزان، هشت هزار و ۲۷۸ کلاس درس و با حضور ۱۵ هزار ۲۷۶ معلم مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: در استان زنجان ۱۷۵ هزار نفر دانش آموزان، هشت هزار و ۲۷۸ کلاس درس و با حضور ۱۵ هزار ۲۷۶ معلم مشغول به تحصیل هستند.
به گزارش خبرنگار «ایلنا» مرتضی تمجیدی، امروز چهارشنبه(۱۰اردیبهشت) در اولین کنفرانس خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته معلم اظهار کرد: برنامه‌های هفته معلم از روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری در زنجان آغاز می‌شود.
تمجیدی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها تا ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: در همین راستا نمایشگاه کتاب شهید مطهری در نواحی یک و ۲ زنجان برگزار می‌شود.
این مسئول از برگزاری همایش یک روز با دوچرخه و دوره‌های آموزشی شهید مطهری در زنجان خبر داد و گفت: دیدار با امام جمعه استان و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی با اشاره به اینکه همایش علمی و پژوهشی با عنوان شعار سال برگزار می‌شود، افزود: اعزام معلمان نمونه برای دیدار با رئیس جمهور، برپایی نمایشگاه ایستگاه نقاشی، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی از برنامه‌های مهم هفته معلم است.
این مقام مسئول ادامه داد: همزمان با هفته معلم بیست و نهمین یادواره گرامیداشت مقام معلم در استان زنجان برگزار می‌شود.
تمجیدی در بخش دیگری از سخنان خود تعداد دانش آموزان استان را ۱۷۵ هزار نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد در هشت هزار و ۲۷۸ کلاس درس و با حضور ۱۵ هزار ۲۷۶ معلم مشغول تحصیل هستند.
وی تعداد مربیان پرورشی در مدارس استان را ۶۲۲ نفر خواند و گفت: در همین راستا ۹ کمیته در حوزه فرهنگی تشکیل شده است و جلسات اقامه نماز با حضور روحانیون در نمازخانه مدارس تشکیل می‌شود.
تمجیدی در پایان به طرح‌های آموزش و پرورش با علوم پزشکی و هلال احمر و اجرای برنامه‌هایی با عنوان مروج سلامت با محوریت مربیان بهداشتی و طرح دادرس اشاره کرد و گفت: توجه به آموزشی‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در مدارس استان زنجان به شکل پررنگ دنبال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز