خبرگزاری کار ایران

فوتبال نباید سیاسی شود؛

حسینی: سیاسی‌کاری مسیر ورزش را منحرف می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۰۴

نباید از این واقعیت دور ماند که باید کار به دست کسی سپرده شود که بتواند مدیریت درستی در اداره امور داشته باشد حال فرقی ندارد که وی شخصیتی سیاسی، ورزشی یا اقتصادی است.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر اینکه فوتبال کشور نباید وارد جریانات سیاسی شود، گفت: بدون‌ شک ورود جریانات سیاسی به فوتبال کشور، مسیر ورزش را منحرف کرده و ورزش را از رسالت اصلی خود دور خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سیدهادی حسینی ضمن بیان این مطلب درباره تغییرات صورت گرفته در بدنه باشگاه‌ پرسپولیس و تلاش وزارت ورزش برای ورود افراد غیرسیاسی به بدنه باشگاه‌ها، افزود: امید است این اقدامات سرنوشت باشگاه‌ها را به خوبی رقم زند، به طور حتم اگر ورود این افراد منجر به رفع معضلات باشگاه‌های فوتبال شود برخی از دغدغه‌ها نیز برطرف خواهد شد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی‌، با تاکید بر ضرورت جلوگیری از سیاسی شدن فوتبال، ادامه داد: ورود افراد سیاسی به باشگاه‌های فوتبال چندان حائز اهمیت نیست بلکه آنچه از اهمیت بخوردار است سیاسی نکردن فوتبال است، البته باید وزارت ورزش این موضوع را نیز مدنظر قرار دهد که برای واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی تلاش کند زیرا بر این امر، ‌مهر قانون زده شده و اجرای آن ضروری است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ‌ تصریح کرد: شاید ورود افراد ورزشی و اقتصادی در باشگاه‌های فوتبال کشور بتواند اثر بخش واقع شود اما نباید از این واقعیت دور ماند که باید کار به دست کسی سپرده شود که بتواند مدیریت درستی در اداره امور داشته باشد حال فرقی ندارد که وی شخصیتی سیاسی، ورزشی یا اقتصادی است.

حسینی در گفتگو با خانه ملت، ‌ یادآور شد: در برخی موارد ممکن است اشخاص ورزشی به بدنه باشگاه های فوتبال کشور راه یابد اما قدرت اداره باشگاه‌ را نداشته و حتی معضلات را دو چندان کند بنابر این به نظر می‌رسد می‌توان با ترکیبی از افراد سیاسی، ورزشی و اقتصادی اقدامات مثبت را انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه فوتبال کشور نباید وارد جریانات سیاسی شود، افزود: منع ورود ورزش به ویژه فوتبال به فضای سیاسی بیش از ورود آدم‌های سیاسی به این عرصه حائز اهمیت است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، ‌ گفت: بدون‌شک ورود جریانات سیاسی به فوتبال کشور مسیر ورزش را منحرف کرده و در این میان ورزش از رسالت خود دور خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز