خبرگزاری کار ایران

آیت‌الهی خبرداد:

لغو بازی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان با ازبکستان

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۹۳

تیم ملی امید با کادر سابق برنامه‌های تمرینی خود را ادامه می‌دهد تا تصمیم گیری‌های نهایی در این خصوص گرفته شود.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص نشست کمیته فنی وتوسعه و همچنین مواردی که در این جلسه بحثو بررسی شد، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمد هادی آیت‌الهی گفت: این نشست با حضور کادر فنی تیم ملی نوجوانان و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال برگزار شد که درخصوص شرایط این تیم از لحاظ برگزاری اردوها، بازی‌های تدارکاتی و همچنین مشخص شدن سن استخوانی بازیکنان این تیم بحثو بررسی شد. با توجه به اینکه با گرفتن MRI وضعیت سن استخوانی بازیکنان مشخص می‌شود، از اکنون اقدامات لازم در این خصوص در دستور کار کمیته پزشکی فدراسیون قرار گفت تا بازیکنان را ارزیابی کرده و در نهایت با در دست داشتن گزارش کامل از وضعیت هر بازیکن، برای اعزام به مسابقات تصمیم گیری شود.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی نوجوانان دو دیدار دوستانه با تیم ازبکستان دارد و پیش بینی اینکه تیم ایران با ازبکستان در دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند همگروه شود، این بازی را لغو و قرار شد تا با مکاتبه‌ای با کویت، عراق و اردن داشته باشیم که در صورت موافقت با یکی از ۳ تیم فوق، بازی تدارکاتی برگزار کنیم. ضمن اینکه در صورت مهیا شدن سفر تیم ملی نوجوانان ایران به ژاپن، یک اردوی چند روزه و بازی تدارکاتی در دستور کاری تیم ملی نوجوانان ایران قرار می‌گیرد.

آیت الهی در پایان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید گفت: سرمربی این تیم به همراه کمک‌های خود از روز شنبه در تهران حضور خواهند داشت و تمرینات بازیکنان را زیر نظر می‌گیرند. جلسه‌ای نیز با اعضای کادر فنی تیم ملی امید در هفته آینده برگزار خواهیم کرد و برنامه‌های نهایی این تیم را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. ضمن اینکه این تیم با کادر سابق برنامه‌های تمرینی خود را ادامه می‌دهد تا تصمیم گیری‌های نهایی در این خصوص گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز