خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بهزیستی کشور:

بیمه آتیه فرزندان بهزیستی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۸۰

«در این طرح فرد خیر به صورت متوسط ماهیانه ۱۲۰ هزار ریال را به نام ایتام سازمان بهزیستی کشور سرمایه گذاری می کند و این منابع پس از ۲۰ سال همزمان با ترخیص یا پس از ازدواج در اختیار فرزندان که تعداد آنها بیش از ۲۵ هزار نفر است، قرار می گیرد.»

رییس سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح بیمه آتیه پارسیان ویژه فرزندان بهزیستی با مشارکت خیرین خبر داد و گفت: این طرح همزمان با آغاز بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب در پایگاه های بهزیستی اجرایی می شود.

به گزارش ایلنا از سازمان بهزیستی، «همایون هاشمی» با بیان اینکه رییس جمهوری بر بهبود وضعیت فرزندان بی سرپرست تاکید وی‍‍ژه دارد، افزود: بیمه آتیه با رویکرد توانمندسازی فرزندان بهزیستی با چشم انداز ۲۰ ساله طراحی شده تا فرزندان تحت پوشش این سازمان به همت خیرین پس از ترخیص، پشتوانه و اندوخته مالی داشته باشند.

وی ادامه داد: از سال گذشته با مشارکت بیمه پارسیان بر آن شدیم تا آینده کودکان تحت پوشش خود را با بیمه عمر تضمین کنیم. در این طرح، بیمه گزاران که از خیرین هستند، با پرداخت مبالغی به بیمه، سرمایه گذاری می کنند که منافع آن بعد از ۲۰ سال به فرزندان بی سرپرست هدیه می شود.

هاشمی به تشریح فرآیند طرح بیمه آتیه فرزندان بهزیستی پرداخت و گفت: در این طرح فرد خیر به صورت متوسط ماهیانه ۱۲۰ هزار ریال را به نام ایتام سازمان بهزیستی کشور سرمایه گذاری می کند و این منابع پس از ۲۰ سال همزمان با ترخیص یا پس از ازدواج در اختیار فرزندان که تعداد آنها بیش از ۲۵ هزار نفر است، قرار می گیرد.

رییس سازمان بهزیستی درباره میزان مستمری پرداختی در این طرح به فرزندان بهزیستی، گفت: این رقم از ماهانه ۱۱۰ هزار تومان شروع می شود که اگر مستمری از سوی بیمه منظم پرداخت شود، این رقم سالانه بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تا دو میلیون تومان است.

هاشمی با بیان اینکه پیشتر حساب آتیه برای فرزندان تحت پوشش از طریق بیمه نوین، بیمه پاسارگاد و بیمه ملت انجام می شد، یادآور شد: اکنون در حال تقویت آنها هستیم، اما طرح بیمه آتیه پارسیان حرکت نوینی در راستای عمل به توصیه ها و دستورات رییس جمهوری مبنی بر بهبود وضعیت فرزندان بهزیستی است.

بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روز گذشته(سه شنبه) در مصلای امام خمینی(ره) افتتاح شد و تا ۲۰ اردیبهشت ماه برپا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز