خبرگزاری کار ایران

«ارتش‌های فرازمینی» وارد بازار گیم می‌شود

کد خبر : ۱۶۴۱۴۳

«آریا اسرافیلیان» مدیر پروژه بازی رایانه‌ای ارتش‌های فرازمینی گفت: کار تولید بازی به پایان رسیده و در مرحله تست نهایی و آماده سازی برای دوبله قرار دارد.

بازی رایانه‌ای ارتش‌های فرازمینی از تولیدات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است که مرحله تولید را سپری و در مرحله آزمایش نهایی قرار دارد.

به گزارش ایلنا؛ آریا اسرافیلیان(مدیر پروژه بازی رایانه‌ای ارتش‌های فرازمینی) گفت: کار تولید بازی به پایان رسیده و در مرحله تست نهایی و آماده سازی برای دوبله قرار دارد.

وی ادامه داد: برای دوبله بازی رایانه‌ای ارتش‌های فرازمینی از دوبلرهای مطرح کشور استفاده می‌شود. سازندگان این اثر در انتظار اعلام ناشر برای عرضه در بازار گیم هستند.

اسرافیلیان توضیح داد: در صورت طولانی شدن همکاری ناشر برای عرضه به بازار، از زمان به دست آمده برای بهبود روند تولید بازی استفاده می‌شود.

وی افزود: بازی ارتش‌های فرازمینی نخستین محصول شرکت راسپیناست که روانه بازار می‌شود و انتظار می‌رود دست اندرکاران در زمینه پخش، تیم تولیدکننده بازی را مورد حمایت قرار دهند.

مدیر شرکت راسپینا گفت: در این بازی تلاش شده تا تمام استانداردهای بازی‌های بر‌تر این سبک رعایت شده و محیط‌هایی بدیع و جذاب در کنار گیم پلی روان و سریع همراه با روند داستانی درگیر کننده عواملی باشند تا «ارتش فرازمینی» را فرا‌تر از یک بازی مستقل ایرانی مطرح کند.

بازی رایانه‌ای «ارتش فرازمینی» که باحمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تولید شده دارای سبک تیر اندازی اول شخص بوده و روایتگر جوانمردی‌های نیروهای ایرانی در سالهای دورآینده با فضایی نو و متفاوت است.

این بازی ایرانی موفقیت‌هایی را در داخل و در عرصه جهانی کسب کرده که از آن جمله می‌توان به کسب مقام چهارم در رای‌گیری حضور۱۰ بازی بر‌تر مستقل جهان در نمایشگاه E۳۲۰۱۳ و نمایش قدرت صنعت بازی‌سازی ایران در بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی در دنیا، شرکت در نمایشگاه(GamesCom) گیمز کام آلمان، کسب جواز Greenlight(گرین لایت) از بزرگ‌ترین شبکه پخش بازیهای جهان(Steam) و به عنوان اولین بازی ایرانی مفتخر به دریافت این جوایز، اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز