خبرگزاری کار ایران

کودکان ایرانی انیمیشن خلیج فارس را در روز ملی خلیج فارس به نظاره می‌نشینند

کد خبر : ۱۶۴۱۱۹

انیمیشن خلیج فارس یکی از تولیدات مرکز پویانمایی صبا روز چهار شنبه در روز ملی خلیج فارس ساعت ۱۲:۳۰از شبکه پویا پخش می‌شود.

کودکان ایرانی انیمیشن خلیج فارس را در روز ملی خلیج فارس به نظاره می‌نشینند.

به گزارش ایلنا؛ انیمیشن خلیج فارس یکی از تولیدات مرکز پویانمایی صبا روز چهار شنبه در روز ملی خلیج فارس ساعت ۱۲:۳۰از شبکه پویا پخش می‌شود.

انیمیشن خلیج فارس به کارگردانی مشترک حمید قنبری، مجید احمدی و اوستا فروردین در ۱۶ قسمست ۲۰ دقیقه با تکنیک ۳ بعدی به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است که یک قسمت از این مجموعه به مناسبت روز ملی خلیج فارس ازشبکه پویا پخش می‌شود.

داستان این انیمیشن در باره چند دانشجوی محیط زیست است که برای تحقیق بر روی پروژه پایان نامه‌شان راهی خلیج فارس می‌شوند. اما در آنجا با مسائل و مشکلاتی مواجه می‌شوند.

ماجراهای این انیمیشن با سفر سه دانشجو به یکی از شهرهای جنوبی کشور آغاز می‌شود، که برای آماده کردن پایان نامه خود به آنجا سفر کرده‌اند. اما در این میان عده‌ای هستند که بخاطر منافع شخصی خود و به دست آوردن قدرت شروع به خرابکاری در محدودۀ آب‌های خلیج فارس می‌کنند و از هیچ آسیبی هم در این زمینه غافل نمی‌شوند. خرابکاری‌ها باعثمی‌شود مشکلاتی بر سر راه دانشجویان به وجود بیاید که آن‌ها در هر قسمت با همکاری و هم فکری از پس مشکلات برمی‌آیند و به این ترتیب از خلیج فارس در مقابل دشمنان دفاع می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز