خبرگزاری کار ایران

حقیقی:

عبور از سد اعجوبه‌های کاتای جهان غیر ممکن نیست

کد خبر : ۱۶۳۹۶

هدف من کسب مدال در رقابت‌های جهانی 2012 است

کاتاروی انفرادی کاراته ایران در رقابت‌های جهانی پاریس که مدال نقره جوانان جهان ترکیه در سال 2007 را در کارنامه دارد می گوید: گذشتن از سد دو اعجوبه کاتای جهان یعنی آنتونیو دیاز و لوکا والده سی که در 12 سال اخیر گذشته همواره روی سکوهای قهرمانی جهان بوده اند، کار دشواری است اما غیر ممکن نیست.

به گزراش ایلنا، فرید حقیقی با بیان این مطلب در خصوص وضعیت آمادگی اش گفت: تمرینات آماده سازی را صبح و بعدازظهر به طور منظم زیر نظر مربی ام امیر یاری انجام داده ام و در شرایط مناسبی هستم و انشاءالله با نزدیک شدن به زمان اعزام به آمادگی 100 درصد می رسم.

کاتاروی برنزی مسابقات کاراته وان استانبول 2012افزود: از نظر روحی و جسمی آماده ام، اما این نخستین حضور من در مسابقات جهانی است که به مراتب از سایر مسابقات سطح بالاتری دارد و حریفان با آمادگی کامل و برای کسب مدال و سکونشینی در آن شرکت دارند.

حقیقی ادامه داد: 2 هفته در سوپرلیگ مسابقه دادم و با 4 بردی که بدست آوردم به عنوان بهترین کاتارو انتخاب شدم، ضمن اینکه در المپیاد دانشجویی هم موفق شدم مقام نخست را بدست آوردم تا از مسابقات دور نباشم.

وی گفت: هدف من کسب مدال در رقابت‌های جهانی 2012 است تا با درخشش خوب در این پیکارها بتوانم نظر مسئولان فدراسیون برای حضور در بازی‌های آسیایی 2014 اینچوئن کره جنوبی را جلب کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز