خبرگزاری کار ایران

کولیوند در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

علیرغم تصویب دولت، ساخت بیمارستان کرج و فردیس هنوز آغاز نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۴۸

تاکنون ۵۰ درصد از مصوبه‌های هیات دولت در استان البرز اجرایی شده و مابقی هنوز عملیاتی در رابطه با اجرای آن‌ها انجام نپذیرفته است.

نماینده کرج و عضو هیات رئیسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت: هنوز کلنگ ساخت ۲ بیمارستان کرج و فردیس که درسفرهای استانی رئیس جمهور در استان البرز به تصویب رسیده به زمین کوبیده نشده است.


محمد جواد کولیوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان این که رئیس جمهور در راستای سفر‌های استانی تاکنون ۴ بار به استان البرز سفر کرده است، گفت: احداث ۲ بیمارستان بزرگ در کرج و فردیس، اتصال اتوبان همت به استان البرز، بازسازی و نو فضاهای آموزشی استان، ارائه تسهیلات به واحد‌های صنعتی، تعریض بلوار کیان مهر به ماهدشت، وتعریض برخی از خیابان‌های استان البرز از جمله مصوباتی بود که در استان البرز به تصویب رسید.

وی افزود: در سفر دوم احمدی‌نژاد به استان البرز مصوب شد تا ۲ بیمارستان بزرگ در فردیس و کرج برای رفاه حال شهروندان احداث شود ولی تا کنون هنوزکلنگ این بیمارستان‌ها بر زمین کوبیده نشده است.


نماینده کرج در بهارستان خاطر نشان کرد: تاکنون ۵۰ درصد از مصوبه‌های هیات دولت در استان البرز اجرایی شده و مابقی هنوز عملیاتی در رابطه با اجرای آن‌ها انجام نپذیرفته است.


عضو هیات رئیسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی خانه ملت در رابطه با اینکه آیا این مصوبات احتمال دارد در دولت دهم در استان البرز اجرایی شود بیان کرد: بعید می‌دانم که مصوبات استانی رئیس جمهور به دلیل زمان بر بودن انجام پروژه‌ها در استان البرز تا پایان کاری دولت دهم به اتمام برسد.


وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهوردر نظر دارد برخی از مصوبات هیات دولت در استان البرز در قالب مهر ماندگار اجرایی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز