خبرگزاری کار ایران

دومین گروه راهیان نور آمل به مناطق جنگی اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۱۳

مدیر آموزش و پروش آمل از اعزام دومین گروه دخترانه راهیان نور این شهرستان به مناطق جنگی خبر داد.

ایلنا - آمل: مدیر آموزش و پروش آمل اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی را به منظور شناسایی و آشنایی به این مناطق اعلام کرد و گفت: دانش آموزان با مشاهده از این مناطق از دفاع و مبارزات رزمندگان اسلام طی هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل، اکبر لطفی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه امروز اعزام دومین گروه از راهیان نور این شهرستان انجام می شود، افزود: اولین گروه با 642دانش آموز از مقطع متوسطه حدود یک ماه پیش به مناطق جنگی اعزام شدند.

لطفی با بیان اینکه در این گروه 370 دانش آموز دختر به مناطق جنگی اعزام می شود، اظهار داشت: این دانش آموزان با 9 اتوبوس به مدت 4 روز به بازدید از مناطق جنگی خواهند پرداخت.

مدیرآموزش و پرورش آمل با تاکید براینکه کلیه دانش آموزان اعزامی از خدمات بیمه دانش آموزی برخوردار هستند، اذعان داشت: همچنین همه آنها با رضایت کتبی از والدین به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دانش آموزان با هماهنگی سپاه پاسداران در دو مکان اندیمشک و خرمشهر مستقر می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به حادثه اخیر دانش آموزان چهار محال بختیاری جهت اطمیمنان و مراقبت از دانش آموزان 18 نفر به عنوان سرپرست به این مناطق اعزام می شوند.

به گفته لطفی اعزام دانش آموزان پسر مقطع متوسطه نیز پس از اعزام این دانش آموزان انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز