خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

تکریم جایگاه کارگران در اولویت کاری مدیریت شهری تبریز قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۸۴

با وجود آمار بالای کارگران شاغل در شهرداری تبریز کمترین مشکل کارگری در این مجموعه وجود دارد.

شهردار تبریز گفت: پیگیری مطالبات جامعه کارگری ضرورتی مهم و ارزشمند بوده و تکریم جایگاه کارگران در اولویت کاری مدیریت شهری تبریز قرار دارد.
به گزارش ایلنا صادق نجفی در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز که به مناسبت هفته کارگر انجام شد ضمن تقدیر از تلاش‌های خانه کارگر در ارتقایشان و منزلت جایگاه کارگران استان افزود: شهرداری تبریز با وجود تعدد خدمات و تنوع کارکردهای خدماتی و در کنار آن آمار بالای کارگران شاغل در این مجموعه به این موضوع اهمیت خاصی قائل است.
وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته کارگر گفت: در کنار برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته کارگر و دیگر مراکز صنعتی، اقتصادی و تولیدی استان، شهرداری تبریز نیز در طول این هفته در جهت گرامیداشت مقام و منزلت این قشر زحمت‌کش برنامه‌هایی تدارک دیده است و از کارگران نمونه شاغل در مجموعه شهرداری تبریز تجلیل خواهد شد.
همچنین میر احد حسینی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از برنامه‌های این اداره کل در هفته کارگر پرداخت و اظهار داشت: خانه کارگر همچون گذشته نقشی مهم، محوری و سازنده در گرامیداشت این هفته خواهد داشت.
دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز نیز در سخنانی به تشریح ویژه برنامه‌های هفته کارگر در استان پرداخت و گفت: با توجه به اهمیت هفته و روز جهانی کارگر لازم است، همایش بزرگ جامعه کارگری استان با شکوه هرچه تمام و با حضور حداکثری همراه باشد.
کریم صادقزاده، با بیان این‌که امسال این تجمع همزمان با روز کارگر یازدهم اردیبهشت در سالن شش هزار نفری شهید پورشریفی باغشمال تبریز برگزار خواهد شد، گفت: در کنار این تجمع برنامه‌های متنوع و مختلفی پیش بینی شده که انتظار داریم تمام نهاد‌ها، ارگان‌ها، تشکلات، کانون‌ها و نهادهای صنفی کارگری حضوری پرشور داشته باشند.
وی با اشاره آمار بالای کارگران شاغل در شهرداری تبریز افزود: خوشبختانه در این مجموعه کمترین مشکل کارگری را داریم که این نشان از توجه خاص مدیریت شهری به مسائل و مشکلات کارگری است.
صادق‌زاده در پایان رسیدگی به وضعیت معیشتی کارگران خدوم شهرداری در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی را خواستار شد و از تلاش‌های مجموعه شهرداری تبریز در راستای ارایه خدمات بهینه به مردم قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز