خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آمل:

آملی‌ها در جذب نذورات در مازندران رتبه دوم را کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۴

معاون فرماندار آمل از کسب رتبه دوم آملی ها در جذب نذورات مردمی در استان مازندران خبر داد.

ایلنا - آمل: معاون فرماندار آمل در جلسه ستاد عتبات و عالیات آمل با اشاره به اینکه این رتبه در سطح استان طی 6 ماهه نخست امسال کسب شده، یادآور شد: این شهرستان در این مدت حدود 409 میلیون و 351 هزار ریال نذورات مردمی جوع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل، سیدجعفر رسولی با بیان اینکه در این شش ماه 90 میلیون ریال وجه نقد، 8 تن برنج، 240/4 گرم جواهرات جوع آوری شده، افزود: این ستاد آمادگی جذب و ارسال دیگر اقلام، موارد و مصالح مورد نیاز را به منظور ساخت و بازسازی عتبات عالیات دارد.

رسولی با تاکید بر اینکه برای هدایای مردمی راهکارهایی مطلوب تری را باید ارائه داد، اذعان داشت: با توجه به علاقه ای که مردم به اهل بیت دارند می توان آنها را برای کمک کردن بیشتر به این ستاد راهنمایی کرد.

معاون فرماندار آمل با اشاره به اینکه در حالی که دشمن با هجمه های مختلف قرآن و ائمه معصومین را نشانه رفته است، ابراز داشت: بهترین موضع گیری ساخت با شکوه بارگاه معصومین (ع) است که مانند خاری در چشم دشمنان اسلام خواهد بود.

به گفته وی: ستاد عتبات و عالیات شهرستان آمل در جهت هرگونه دریافت و نذورات مردمی آمادگی کامل دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز