خبرگزاری کار ایران

حداد عادل در پاسخ به ایلنا:

برای حضور در انتخابات هیات رئیسه مجلس با باهنر مشورت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۸۷

به نظر بنده آمار پایین از انصراف از دریافت یارانه یک علت ندارد و باید جامعه‌شناسان و پژوهشگران در این باره تدبیر کنند و مقداری به دولت کمک کنند تا در برنامه‌های بعدی از این مسئله و نتیجه آن استفاده شود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در خصوص تصمیمش مبنی بر شرکت در انتخابات هیات رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: ما با آقای باهنر مشورت می‌کنیم تا در این رابطه به تصمیم خوبی برسیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی حداد عادل در حاشیه نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص عدم استقبال مردم از طرح انصراف از دریافت یارانه گفت: اول گفته شد که ثبت نام کنید بعد قیمت‌ها افزایش می‌یابد، اما مردم نمی‌دانستند که قیمت‌ها چه حد گران می‌شود و تاثیر این افزایش قیمت‌ها چقدر خواهد بود و بنابراین در انصراف از یارانه‌ها احتیاط کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اشکالات اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها در این امر موثر بوده است، اظهار داشت: دولت فعلی، می‌خواست اشکالات دولت قبل را برطرف کند و یکی از این اشکلات این بودکه همه افراد یارانه دریافت می‌کردند و می‌خواست این را اصلاح کندکه محقق نشد.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: به نظر بنده آمار پایین از انصراف از دریافت یارانه یک علت ندارد و باید جامعه‌شناسان و پژوهشگران در این باره تدبیر کنند و مقداری به دولت کمک کنند تا در برنامه‌های بعدی از این مسئله و نتیجه آن استفاده شود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به این سوال ایلنا که آیا شما در انتخابات آتی هیات رئیسه مجلس برای ریاست کاندیدا می‌شوید، تصریح کرد: ما با آقای باهنر مشورت می‌کنیم تا در این رابطه به تصمیم خوبی برسیم.

حداد عادل در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه آیا شما ریاست آتی صدا و سیما را برعهده خواهید گرفت، بیان کرد: من همیشه در اذهان برای ریاست این سازمان مطرح بوده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز