خبرگزاری کار ایران

سرخابی‌ها باید هزینه‌های خود را مدیریت کنند؛

خادم: اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس نهایی شده / گلایه‌مندی قلعه‌نویی بی‌ربط نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۷۱

بودجه فعلی وزارت ورزش و جوانان ۱۵۰میلیارد تومان است و اگر قرار باشد باز هم ما به عنوان متولی این دو باشگاه را اداره کنیم باید تمامی بودجه را در اختیار این دو باشگاه بگذاریم.

نماینده وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با بیان اینکه تغییرات در باشگاه پرسپولیس زیادخواهد بود، گفت: وزارت ورزش و جوانان خواستار ساماندهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش ایلنا، امیررضا خادم پس از برگزاری نشست مشترک با مسوولان باشگاه و سرمربی آبی‌پوشان پایتخت تاکید کرد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید بتوانند هزینه‌های خود را مدیریت و به مرحله‌ی درآمد‌زایی برسند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در وزارت ورزش وجوانان به دنبال این است هستیم که این باشگاه‌ها بتوانند هزینه‌های خود را با درآمد‌هایی که بدست می‌آورند تامین کنند، اظهار داشت: این ۲ باشگاه نباید به هیج عنوان وابستگی دولتی داشته باشند.

معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان معتقد است: فوتبال آنقدر توانمندی دارد که هزینه‌های خود را تامین کند و نیازی به حمایت‌های مالی بیرونی از جمله حمایت‌های وزارت ورزش نداشته باشد.

وی در ادامه به ۱۱۰میلیارد تومان مجموع بدهی فعلی این دو باشگاه اشاره کرد و افزود: بودجه فعلی وزارت ورزش و جوانان ۱۵۰میلیارد تومان است و اگر قرار باشد باز هم ما به عنوان متولی این دو باشگاه را اداره کنیم باید تمامی بودجه را در اختیار این دو باشگاه بگذاریم.

خادم اظهار داشت: باشگاه‌ها باید براساس میزان درآمد خود هزینه کنند و اگر توان درآمدزایی ندارند بی‌جهت قراردادهای میلیاردی با بازیکنان و کادر فنی منعقد نکنند.

وی درباره پیشنهادهای فتح‌الله‌زاده برای دراختیار گرفتن باشگاه استقلال نیز گفت: فتح الله زاده به عنوان کسی که قصد دارد این باشگاه را اداره کند پیشنهاداتی داده، ما با نظر مساعد و اینکه او سال‌ها برای این باشگاه زحمت کشیده، پیشنهاداتش را همچون سایر پیشنهادها بررسی خواهیم کرد.

این مقام مسوول در وزارت ورزش و جوانان درخصوص زمان انتخاب اعضای هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال افزود: اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نهایی شده و تا روز دوشنبه اعلام می‌شود اما از آنجا که رسیدگی به وضعیت استقلال قدری دیرتر آغاز شد هنوز درباره این تیم به اتفاق نظر نهایی نرسیده‌ایم.

وی بابیان اینکه در حال حاضر به دنبال چگونگی هزینه کردها در این دو باشگاه نیستیم درباره عمومی شدن میزان قرارداد بازیکنان و کادر فنی این دو باشگاه و گلایه‌مندی امیر قلعه‌نویی در این ارتباط نیز گفت: گلایه‌مندی قلعه نویی بی ربط نیست. او یکی از بهترین مربیان حال حاضر ایران است و رقم قراردادش نسبت به خیلی از مربیان دیگر محل اشکال است. عمده مسایل مطرح شده در جلسه امروز به انتقاد ما به این بود که چرا مدیران عامل باشگاه نمی‌توانند مولد باشند و همه هزینه‌ها را باید دولت بپردازد.

وی در ادامه از مسوولان باشگاه سپاهان و مس کرمان درخواست کرد قرارداد کادر فنی و بازیکنان‌شان را شفاف اعلام کنند تا تصور نشود ما به دنبال تخریب باشگاه‌های مردمی و محبوب کشور هستیم وزارت ورزش و جوانان خواستار ساماندهی این دو باشگاه و حل مشکلات آنها هستیم.

وی در خصوص جلسه مشترک بامسوولان باشگاه استقلال نیز اظهار داشت: جلسه خوبی بود آنها با دیدگاه‌های ما آشنا شده و نظرات‌شان را عنوان کردند که تیم کارشناسی وزارت ورزش بزودی این نظرات را بررسی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز