خبرگزاری کار ایران

سر نخواستن ما دعواست.؛

قلعه‌نویی: مسایل کلان استقلال به من ارتباطی پیدا نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۷۰

مسوولان وزارت ورزش و جوانان به دنبال ساز و کار حل مشکلات باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مسوولان وزارت ورزش و جوانان به دنبال ساز و کار حل مشکلات باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هستند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در پایان نشست اعضای هیات مدیره این باشگاه و مدیران ارشد وزارت ورزش برای خصوصی سازی باشگاه استقلال با مثبت ارزیابی کردن این نشست اظهار داشت: مسوولان وزارتخانه به دنبال یافتن راهکار برای حل مشکلات و این دو باشگاه هستند.

وی در ادامه هدف حل از تشکیل این نشست را حل مشکلات استقلال دانست و گفت: همه حاضران نظران خود را اعلام ومسوولان وزارت ورزش و جوانان هم برنامه‌های خود را برای این دوباشگاه بیان کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: در این جلسه با نگاه وزیر ورزش درخصوص فوتبال و این دو باشگاه آشنا شدیم، اما صحبتی درباره آینده باشگاه مطرح نشد.

قلعه نویی درباره اینکه آیا در این نشست درباره مسایل کلان باشگاه نیز گفت‌وگویی صورت گرفت گفت: مسایل کلان باشگاه به من ارتباطی پیدا نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در دوره جدید در این تیم و باشگاه فعالیت خواهید کرد یا خیر نیز تصریح کرد: فعلا سر نخواستن ما دعواست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز