خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در نشست با نمایندگان خراسان شمالی در مجلس:

مذاکره با پیمانکار چینی در خصوص راه آهن گرگان – مشهد به‌زودی نهایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۳۰

مذاکرات با پیمانکار خارجی پروژه احداثراه آهن گرگان - مشهد در حال نهایی شدن است / در صورت نهایی شدن کارها از طریق بانک مرکزی برای گشایش اعتبار اقدام می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در نشست با نمایندگان خراسان شمالی در مجلس در این استان اعلام کرد: در حال نهایی کردن مذاکرات با پیمانکار چینی هستیم اما برای انجام این پروژه باید دقت فراوانی کنیم تا به منافع ملی و بیت المال لطمه نخورد.

به گزارش ایلنا از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی در حاشیه سفر روز پنج شنبه ۴ اردیبهشت ٩٢ به استان خراسان شمالی با اشاره پروژه احداثراه آهن گرگان - مشهد که از بجنورد و شیروان نیز عبور می‌کند، اظهار داشت: هم اکنون در انتظار دریافت مجوزهای لازم برای ترک تشریفات مناقصه برای این پروژه هستیم.

وی با اعلام اینکه مذاکرات با پیمانکار خارجی پروژه احداثراه آهن گرگان - مشهد در حال نهایی شدن است، افزود: در صورت نهایی شدن کار‌ها از طریق بانک مرکزی برای گشایش اعتبار اقدام می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اهل کلنگ زدن نیستم، تصریح کرد: راه آهن شمال - جنوب که بجنورد را به شبکه سراسری وصل می‌کند نیز با فوریت درحال پیگیری است تاجایی که قطعه جوین - اسفراین فعال و قطعه بعدی نیز در مرحله برگزاری مناقصه است.

وی در ادامه از آسفالت ٣٠٠ کیلومتر راه روستایی استان خراسان شمالی تا پایان امسال خبر داد و گفت: علاوه بر این در سال ٩٣ حدود ۶٠ کیلومتر راه آسفالت و به شبکه راههای اصلی استان خراسان شمالی افزوده می‌شود.

آخوندی از آسفالت شدن جاده بجنورد - جنگل گلستان نیز خبر دادو اظهار داشت: این مسیر در قالب ۴ قطعه ١٠ کیلومتری آسفالت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز