خبرگزاری کار ایران

نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم؛

دوستی‌مهر: تیم ملی جوانان کار سختی را پیش‌رو دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۰۲

تیم ملی ایران کار سختی را پیش رو دارد و امیدمان را برای صعود از گروه خود از دست نمی‌دهیم.

سرمربی تیم ملی جوانان پس از قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی و مشخص شدن حریفان ایران گفت: تیم ملی ایران کار سختی را پیش رو دارد و امیدمان را برای صعود از گروه خود از دست نمی‌دهیم.

به گزارش ایلنا، علی دوستی‌مهر درخصوص همگروهی ایران با تیم‌های میانمار، تایلند و یمن گفت: تیم میانمار تیمی است که ۷ بار تجربه حضور در رقابت‌های جام جهانی را داشته و از شرایط میزبانی بهره می‌برد. ضمن اینکه شرایط آب و هوایی این کشور شرجی و بارانی است. این تیم با توجه به تجربه بالا و شرایطی که در کشورش دارد حریف سرسختی برای ما محسوب می‌شود. درباره تیم ملی تایلند نیز باید بگویم این کشور از تیم‌های پایه بسیار قوی برخوردار است چراکه تجربه برگزاری دوره‌های متعدد رقابت‌های آموزشگاه‌های جهان را دارد و بی‌شک با تجربه‌ای که بازیکنان این کشور دارند، بازی راحتی مقابل تیم ملی تایلند نخواهیم داشت. تیم ملی یمن نیز حریف دست و پا بسته‌ای برای ما نبوده و ما قصد داریم بهترین بازی را در مقابل این تیم‌ها به اجر بگذاریم.

وی در ادامه بیان کرد: نیم نگاهی به صعود از گروه خود داریم و به امید خدا اگر این اتفاق بیافتد با تیم‌های ازبکستان، استرالیا و امارات که هر کدام از این تیم‌ها تجربه حضور در جام جهانی و یا رقابت‌های آسیایی را دارند، همگروه خواهیم شد. در واقع ۱۶ تیمی که به این دوره از رقابت‌ها راه یافته‌اند همگی قدرتمند بوده و نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم.

دوستی‌مهر در ادامه بیان کرد: تیم ملی جوانان کار سختی را پیش‌رو دارد و برای اینکه با آمادگی کامل به رقابت با حریفان خود بپردازیم نیازمند حضور در اردوها و بازی‌های تدارکاتی هستیم. خوشبختانه فدراسیون فوتبال همکاری‌های لازم را برای موفقیت هرچه بیشتر این تیم را انجام می‌دهد و تنها معضلی که ما با آن رو به رو هستیم، کمبود بازی‌های تدارکاتی است.

دوستی‌مهر در پایان گفت: پیش از سفر به اوکراین یک مرحله اردوی تدارکاتی در کیش و یک مرحله اردو در تهران خواهیم داشت و سپس به تورنمنت اوکراین اعزام می‌شویم تا علاوه بر کسب تجربه، بازیکنان را ارزیابی کرده و پی به نقاط ضعف و قوت تیم ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز