خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

راه‌اندازی مرکز ۱۰ هکتاری جهت نگهداری و درمان معتادان

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۷۳۸

محمدعلی پوراوزان به عنوان دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان معرفی شد.

استاندار گیلان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: باید امنیت اجتماعی را در کنار حضور فعال جوانان در تولید، اشتغال و فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی فراهم کنیم.
به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری برگزار شد، با تاکید بر پیگیری جدی مبارزه با مواد مخدر، گفت: خانواده‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید حساسیت خود نسبت به این موضوع را بالا ببرند.
وی با بیان اینکه باید با استفاده از مسائل دینی و فرهنگی در این زمینه کار کنیم، افزود: مواد مخدر یکی از راه های تهاجم دشمنان در کشور است که به این وسیله اقشار مختلف را درگیر می‌کند از اینرو باید امنیت اجتماعی را در کنار حضور فعال جوانان در تولید، اشتغال و فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی فراهم کنیم.
استاندار گیلان با بیان اینکه مواد مخدر معضل بزرگ خانواده‌ها محسوب می‌شود گفت: باید این حساسیت را توسط دستگاه‌های مختلف فرهنگی و درمانی ایجاد کنیم و آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی نیز نقش پررنگی در این زمینه دارند.
وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر دغدغه جدی تمام دستگاه‌ها در گیلان است، تصریح کرد: وجود مرزهای دریایی و زمینی در استان حساسیت مبارزه با مواد مخدر در گیلان را بیشتر کرده است. لذا نیازمند بهره‌مندی جدی از امکانات موجود برای جلوگیری از ورود مواد مخدر، این بلای خانمان‌سوز به استان و در نهایت به کشور هستیم.
نجفی از حل مشکل ایجاد زمین برای احداثاردوگاه ساماندهی معتادین متجاهر و کارتن‌خواب گیلان به وسعت ۱۰ هکتار خبر داد و تصریح کرد: این مرکز جهت نگهداری، درمان و بازپروری معتادین شناسایی شده توسط کمیته مبارزه با عرضه مواد مخدر است.
در پایان این جلسه از سوی استاندار گیلان و با حکم وزارت کشور، محمدعلی پوراوزان به عنوان دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان معرفی و از زحمات محمد اکبرزاده قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز