خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش رهبر کره‌شمالی به ارتش برای مقابله با آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۸۴

دستور آماده‌باش کیم جونگ اون به سربازان کره‌شمالی یک روز پس از آن صادر می‌شود که رئیس‌جمهوری آمریکا نسبت به انجام آزمایش جدید هسته‌ای به پیونگ‌یانگ هشدار داد.

هم‌زمان با مطرح شدن برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر احتمال انجام آزمایش هسته‌ای جدید کره‌شمالی در آینده نزدیک، «کیم جونگ اون» رهبر این کشور به نیروهای ارتش برای مقابله با آمریکا دستور آماده‌باش داد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، دستور آماده‌باش کیم جونگ اون به سربازان کره‌شمالی یک روز پس از آن صادر می‌شود که «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا نسبت به انجام آزمایش جدید هسته‌ای به پیونگ‌یانگ هشدار داد.

رئیس جمهوری آمریکا در جریان سفر آسیایی خود تاکید کرد که اگر کره‌شمالی بار دیگر اشتباه کرده و آزمایش هسته‌ای جدید انجام دهد، باید منتظر پاسخ قاطع جامعه جهانی باشد.

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی گزارش داد که رهبر این کشور اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ چیز مهم‌تر از آمادگی برای رویارویی در صورت درگیری احتمالی با آمریکا نیست.

کیم جونگ اون فرمانده نیروهای مسلح یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری کره ‌مالی، اغلب برای ارائه دستور العمل‌هایی درباره نحوه افزایش آمادگی نیروهای نظامی این کشور از یگان‌های ارتش بازدید می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز