خبرگزاری کار ایران

یک روز باید خداحافظی کنیم؛

کشاورز: اجازه نمی‌دهم برایم تعیین تکلیف کنند / حرمت‌‌ها را نگه دارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۵۳

من بالای ۱۷۰ بازی برای تیم ملی انجام داده ام و دیگر به دنبال این نیستم که زوری خودم را در تیم ملی جای دهم. اگر مرا بخواهند کمک می کنم اما اگر نخواهند اصراری ندارم. تنها حرفم این است که حرمتمان را نگه دارند. باز هم می گویم یک سری حرف ها هست که الان نمی توانم بزنم و منتظرم بازی ها به اتمام برسد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال با ابراز گلایه شدید از نحوه برخورد با او در اردوی تیم ملی گفت: رفتار آقایان با من در تیم ملی مناسب نیست. هدف‌شان را هم نمی‌دانم، اما می‌دانم با بزرگان تیم درست برخورد نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا، محمد کشاورز با بیان این مطلب اظهار کرد: برای محمد کشاورز روزی که کسی بخواهد برایش تعیین تکلیف کند، روز مرگش است و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید باشم یا بروم. من ۱۰ سال در تیم ملی سابقه دارم و هیچ‌گاه اجازه نداده‌ام کسی برایم تعیین تکلیف کند. اینجا هم اجازه نمی‌دهم. مطمئن باشید خودم شرایطم را تعیین می‌کنم و اجازه نمی‌دهم کسی برایم تصمیم بگیرد.

وی با اشاره به صحبت‌هایی که خسوس درباره عدم اعزامش به رقابت‌های جام ملت‌ها انجام داده، گفت: خسوس با من صحبت کرد و گفت شرایطت آن‌طور که می‌خواهم نیست و به خاطر آسیب‌دیدگی سر حال نیستی، صحبت همین بود. من هم دست‌ آنها را باز گذاشتم و تا جایی که می‌دانم قرار نیست خط بخورم، اما خیلی به این مسائل ورود نمی‌کنم.

کشاورز با بیان اینکه از یکسری اتفاق‌های دیگر ناراحتم، افزود: رفتارهای دوستان با من خوب نبود. در شرایط فعلی نمی‌توانم خیلی مسائل را بگویم، چون منتظرم جام ملت‌ها برگزار شود. بعد از اتمام بازی‌ها به صورت مفصل همه چیز را خواهم گفت. رفتارها با من جالب نبود. من از برخوردی که با مصطفی نظری شد خیلی ناراحتم. او بازیکن بزرگی است و نباید به این زودی فراموشش کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال همچنین تاکید کرد: وقتی با وحید شمسایی آن برخوردها را کردند، یک روز هم نوبت ما خواهد شد. نظری سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیده، بدون اینکه ریالی دریافت کند چون در تیم ملی از حقوق خبری نیست. بنابراین اگر از او استفاده نمی‌کنند باید حرمتش را نگه دارند. شمسایی، نظری و من یک روز خداحافظی می‌کنیم اما نباید بی‌حرمتی شود.

وی خاطرنشان کرد: من بالای ۱۷۰ بازی برای تیم ملی انجام داده‌ام و دیگر به دنبال این نیستم که زوری خودم را در تیم ملی جای دهم. اگر من را بخواهند کمک می‌کنم، اما اگر نخواهند اصراری ندارم. حرف من این است که حرمت‌ ما را نگه دارند.

شنیده شده از محمد کشاورز خواسته شده که پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از تیم ملی خداحافظی کند و در غیر این صورت خسوس وی را به این رقابت‌ها نخواهد برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز