خبرگزاری کار ایران

نماینده دورود و ازنا:

سد کمندان نیازمند 600 میلیارد ریال اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۷

یگیری هیات دولت برای اتمام سد کمندان امری لازم است و امید است دولت تعهداتی که برای پروژه‏ های استان لرستان تعیین کرده است عملی کند.

ایلنا - خرم آباد: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه‏ های آبیاری، آبرسانی و زهکشی سد کمندان نیازمند 600 میلیارد ریال اعتبار است.

عباس قائد رحمت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد افزود: برای اجرای طرح های عمرانی اعتبارات محدود نیست اما زمان جذب باید به موقع و در زمان مقرر تخصیص داده شود که می طلبد وزارت نیرو به‏ موقع شرایط لازم را برای جذب اعتبارات فراهم کند.

وی تصریح کرد: پیگیری هیات دولت برای اتمام سد کمندان امری لازم است و امید است دولت تعهداتی که برای پروژه‏های استان لرستان تعیین کرده، عملی کند.

وی گفت: پروژه‎های مهر ماندگار قابلیت اجرایی شدن را دارند و امید می‏ رود این طرح ‏ها در زمان تعیین شده انجام شود.

وی همچنین خواستار تعیین یک مصوبه ویژه برای طرح‏ های مهر ماندگار در مناطق محروم از جمله لرستان شد.

سد مخزنی کمندان یکی از سدهای مخزنی در حال ساخت لرستان است که دارای ظرفیت آبگیری 72 میلیون متر مکعب است که در زمان بهره برداری زمینه اشتغال به کار دو هزار و 500 نفر را نیز ایجاد می کند.

این سد علاوه بر اینکه آب شرب مصرفی شهرهای ازنا و الیگودرز را تامین خواهد کرد، زمینه تامین و آبیاری هفت هزار و 200 هکتار از اراضی منطقه را نیز فراهم می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز