خبرگزاری کار ایران

اصغر احمدی در گفت و گو با ایلنا:

امیدوارم با ماهان تندیس به توافق برسم و بمانم

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۵۹

عقب افتادن بازی های حذفی، در روند آماده سازی تیم ها تاثیر گذار بود / یک تیم لیگ برتری و چند تیم در لیگ دسته یک کشور با بنده صحبت کرده اند / همه بازیکنان ماهان تندیس عزم خود را برای رسیدن به قهرمانی در رقابت های حذفی جزم کرده اند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم بیست و ششم اردیبهشت ماه در تبریز بازی رفت جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف شهرداری تبریز می‌رود.

علی اصغر احمدی بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در قم، در رابطه با شرایط فعلی تیم ماهان تندیس، اظهار داشت: در حال حاضر شرایط تیم بد نیست. با اینکه بازی‌های جام حذفی، بخاطر لیگ و برنامه بازی‌های تیم ملی به تعویق افتاد و در این مدت تعطیلات کوتاهی داشتیم، اما با شروع تمرینات امیدواریم هرچه سریع‌تر به شرایط مطلوب برسیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و حدود دو هفته است که دور جدید تمرینات از سر گرفته شده و در حال حاضر تمرینات را شروع کردیم، که به آمادگی کامل برسیم و بتوانیم خود را برای رقابت‌های حذفی و لیگ پیش رو به شرایط مطلوب برسانیم.

بازیکن ماهان تندیس قم، در رابطه با تعویق دو ماهه بازی‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور، یاد آور شد: عقب افتادن بازی‌ها، در روند آماده سازی تیم‌های حاضر در رقابت‌ها، از لحاظ افت بدنی تاثیر گذار بود ولی ما با این حال، همه بازیکنان ماهان تندیس عزم خود را برای رسیدن به قهرمانی در رقابت‌های حذفی جزم کرده‌اند و امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.

احمدی در خصوص وضعیت فعلی‌اش گفت: در حال حاضر از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت جزئی هستم، که در طول درمان آن هستم تا بتوانم هرچه سریع‌تر به تمرینات تیم برگردم.

بازیکن ماهان تندیس قم، که قراردادی دو ساله با این تیم دارد، درباره شرایط سال آینده خود عنوان داشت: تا شروع فصل آینده باید صبر کنیم و ببینیم که کادر فنی تیم به ما نیاز دارد یا خیر؛ و یا ما شرایط خود را بگوییم و باشگاه بررسی کند، ولی امیدوارم با تیم شهرم به توافق برسم و در این تیم بمانم.

احمدی که سابق بازی در تیم هلال احمر تبریز را در کارنامه دارد، در خصوص پیشنهاد دیگر تیم‌ها به این بازیکن، گفت: یک تیم لیگ برتری و چند تیم در لیگ دسته یک کشور با بنده صحبت کرده‌اند ولی با این حال دوست دارم در قم بمانم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط فصلی که گذشت و نام تیم ماهان تندیس بود، نسبت به سالی که نام تیم صبا بود عنوان داشت: از انصاف نگذریم، واقعا امسال نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری داشت.

وی در پایان در همین رابطه گفت: واقعا امسال مدیریت آقای جلالی کمک به تیم کرد؛ هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ مالی و ایشان همیشه حامی تیم ماهان تندیس بودند، با اینکه در اوایل لیگ ما نتایج خوبی نگرفتیم ولی آقای جلالی همیشه تیم را حمایت کردند و امسال از همه نظر شرایط را برای تیم فراهم کردند و امیدواریم مسئولین این روند را همیشه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز