خبرگزاری کار ایران

بازی ما مقابل ازبک‌ها آسان نیست؛

مهاجرانی: ابومسلم دیگر به هیچ تیمی باج نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۳

بعد از پایان بازی با شاهین رختکن ما غمکده بود و همه ناراحت بودند، از خداداد گرفته تا شا‌ه‌غلام و بازیکنان/بازی ایران و ازبکستان آسانی نیست/ ازبکستان نمی‌آید که به ما ببازد.

رئیس آکادمی فوتبال باشگاه ابومسلم معتقد است که تیم ملی با 5 آیتمی که در بازی با کره جنوبی بدست آورده، می‌تواند ازبک‌ها را هم بار دیگر شکست دهد.

حشمت مهاجرانی همچنین از نتایج پرنوسان ابومسلم نیز در گفت‌وگو با ایلنا سخن می‌گوید و تاکید می‌کند که ابومسلمی‌ها پس از شکست مقابل شاهین بوشهر هم‌قسم شده‌اند تا در ادامه لیگ یک نتایج قبلی را جبران کنند تا تو دیگر به هیچ تیمی باج ندهند.

متن گفت‌وگوی خبرنگار ایلنا با سرمربی سابق تیم ملی و رئیس اکادمی فوتبال ابومسلم در ادامه آمده که می‌خوانید.

چرا ابومسلم اینگونه نتیجه می‌گیرد؟

همین تیترهای رسانه‌ها پدر ابومسلم را درآورده(باخنده)، اما گذشته از شوخی باید بگویم که نتیجه‌گیری یک در میان ما به دلیل عدم بالانس تیمی است که این بر می‌گردد به بازیکنان. البته این اتفاق برای هر تیمی ممکن است رخ بدهد و یک هفته بد و یک هفته خوب ظاهر شوند اما برای ما که می‌خواهیم صعود کنیم پسندیده نیست و باید خیلی زود آن را برطرف کرد.

این زود دقیقا یعنی چه زمانی؟

بعد از سوت پایان بازی با شاهین بوشهر. باور کنید در رختکن ما غمکده بود و همه ناراحت بودند، از خداداد گرفته تا شا‌ه‌غلام و بازیکنان. اما این ناراحتی دردی را دوا نمی‌کند. بازیکنان ما همانجا هم‌قسم شدند تا دیگر پوئنی به هیچ تیمی ندهند. واقعیت این است که سه - چهار هفته است توازن نداریم و نتوانسته‌ایم سقف فوتبال ابومسلم را نشان دهیم. بازی آخر با بوشهر خیلی بد ظاهر شدیم از استارت تا پایان.

گویا باشگاه 5 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را کم کرده!

باشگاه حق دارد و مدیرعامل می‌تواند از این حق خود استفاده کند. به هر حال پول حلال همه مشکلات نیست و بازیکن باید به خودش بیاید. با این حال قبل از اعلام جریمه بازیکنان ما دست اتحاد و برادری دادند که دیگر پوئنی از دست ندهیم که انشالله از بازی این هفته برابر گل گهر سیرجان استارتی قوی خواهیم زد. باخت به شاهین ناقوس خطر را برای تیم به صدا درآورد و ساده از کنارش نگذشتیم.

بپردازیم به تیم ملی، قطعا از پیروزی برابر کره خوشحال شدید...

واقعا برد خوبی بود چراکه فوتبال ما به این برد احتیاج داشت، ضمن اینکه بهره‌برداری‌های خیلی خوبی هم برای بازی‌های آینده ما از این پیروزی شیرین انجام شد.

چه بهره‌برداری‌هایی؟

بعد از بازی با کره جنوبی شما باید ببینید چه بدست آوردیم و چه از دست دادیم که الحمدالله هیچ از دست ندادیم و بلکه اعتقاد دارم5آیتم مهم هم از این پیروزی بدست آوردیم. اول اینکه هویت تیمی ما که جلوی لبنان زیر سئوال رفت دوباره به تیم ملی بازگشت. دوم اعتماد به نفس بازیکنان بود که دوباره به آنها برگشت. سوم پیدا کردن یک مهاجم خوب در خط حمله به نام قوچان‌نژاد بود که عصای دست تیم ملی شد. چهارم پیدا کردن مردم و رسانه و آشتی میان آنها و تیم ملی بود و مهمترین حالت هم این بود که ما در 11 نقطه زمین جنگیدیم و 10نفره کره را شکست دادیم.

بازی با ازبکستان را چطور می بینید؟

قطعا برای تیم ملی ما راحت‌تر خواهد بود، نه از لحاظ فنی بلکه به این خاطر که 5 آیتم بدست آمده مقابل کره به کمک تیم ملی ما خواهند آمد تا کار راحت‌تری داشته باشیم. در عین حال هرگز بازی آسانی نیست و ازبکستان نمی‌آید که به ما ببازد.

خیلی‌ها از نقش موثر کی‌روش در پیروزی برابر کره گفتند، نظر شما چیست؟

من همیشه گفته‌ام که مربی قبل از بازی حرف می‌زند و آنالیز و تاکتیکش را می‌گوید اما بقیه بعد از بازی. ما مربی خوبی روی نیمکت تیم ملی داریم که کمک می‌کند به اینکه بازی با ازبکستان را هم ببریم. مضاف به آنکه کی‌روش نقشش را به خوبی ایفا می‌کند و دیدید جلوی کره حتی با اعتراض‌هایش روحیه جنگندگی به تیم ملی داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز