خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان هندیجان:

شن ها، آمریکای جهان خوار را به خاک مذلت کشاندند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۲۲

بعد از چندین سال شهرستان شهید پرور هندیجان دو لاله کفن پوش از شهدای گمنام را در آغوش خود خواهد گرفت و از همه مؤمنین و مردم عزیز می خواهم در تشییع و تدفین و بدرقه این دو لاله عزیز شرکت با شکوهی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: شن ها مأمور خدا بودند و خداوند توسط همین موجودات و مخلوقات خود مستکبران و جهان خواران را به خاک مذلت می کشاند و هیچ قدرتی همانند آمریکا و امثال آن نمی تواند در مقابل تصمیمات الهی بایستد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، حجت الاسلام علی شمیل پور امام جمعه هندیجان در ادامه خطبه های خود افزود: در پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ تجاوز آمریکا به خاک جمهوری اسلامی ایران در صحرای طبس صورت گرفت که همه دنیا شاهد بودند چگونه استکبار جهانی شکست افتضاح گونه ای در مقابل نهضت خمینی(ره) داشت.

شمیل پور بیان داشت: در این حمله به بهانه تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، از طریق هوایی وارد ایران شدند و می خواستند تسخیر لانه جاسوسی خود را تلافی کرده و گروگانهای متجاوز را آزاد کنند که با تمام ادوات جنگی از هلی کوپتر و هواپیماهای ترابری و ادوات نظامی گرفته تا کوچکترین سلاح ها علیه نهضت اسلامی ما استفاده کردند ولی دست خدا بالای همه دست ها بود و به خواست خداوند شن ها شکستی تاریخی به آمریکا دادند و به همه جهانخواران فهماند که هیچ نیرویی قادر به رویارویی با تقدیر الهی نیست.

شمیل پور تأکید کرد: ۱۳اردیبهشت دو مهمان ارجمند و عزیز از شهدای ۸ سال دفاع مقدس در شهرستان خواهیم داشت بالاخره بعد از چندین سال شهرستان شهید پرور هندیجان دو لاله کفن پوش از شهدای گمنام را در آغوش خود خواهد گرفت و از همه مؤمنین و مردم عزیز می خواهم در تشییع و تدفین و بدرقه این دو لاله عزیز شرکت با شکوهی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز