خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگراستان مازندران در جمع نمازگزاران قائمشهر:

حمایت از محصولات داخلی، حمایت از اشتغالزایی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۱۵

قبل از انقلاب تشکیلات ما حتی یک دوچرخه هم نداشت اما امروز در سایه انقلاب و امام و خون شهدا و حق عضویتی که از جیب خود کارگر پرداخت می شود توانستیم دانشگاه، کلاس آموزشی رایگان، روزنامه و خبرگزاری برای کارگران عزیر ایجاد کنیم.

" نصرا… دریابیگی " در مصلای نماز جمعه شهرستان قائمشهر درجمع نمازگزاران با بیان اینکه دفاع از کار و کارگر ایرانی و حمایت از محصولات داخلی باعثحفظ اشتغالزایی می شود اظهار داشت: خرید کالاهای خارجی از بین بردن تلاش کارگران داخلی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، وی به شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و افزود: در سالی که با اقتصاد با عزم ملی آغاز شده است حمایت از بازارهای داخلی از اعم واجبات است.

دریابیگی با بیان اینکه قائم شهر شهری کارگری است ادامه داد: تشکیلات کارگری از دولت و مجلس می خواهد تا به وضع معیشتی این قشر آسیب پذیر رسیدگی شود.

رئیس کانون بازنشستگان استان مازندران همچنین خواستار اجرای صحیح قانون همسان سازی حقوق بازنشتگان شد و افزود: متوسط حقوق ۱۲۰ کارگر بازنشسته قائم شهری ۶۳۳ هزار تومان می باشد و این درصورتی است که سبد هزینه یک خانواده ۵ نفره یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

وی به دست آوردهای تشکیلات کارگری اشاره و تاکید کرد قبل از انقلاب تشکیلات ما حتی یک دوچرخه هم نداشت اما امروز در سایه انقلاب و امام و خون شهدا و حق عضویتی که از جیب خود کارگر پرداخت می شود توانستیم دانشگاه، کلاس آموزشی رایگان، روزنامه و خبرگزاری برای کارگران عزیر ایجاد کنیم.

دریابیگی با بیان اینکه تنها مکتبی که حامی کارگران است جمهوری اسلامی ایران است از دولت خواست که طوری سیاست گذاری کند که قانون الزام برای تامین اجتماعی مستقل بماند و به وزارت بهداشت و درمان برنگردد و از حقوق کارگران صیانت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز