خبرگزاری کار ایران

کوثری:

نگاه مسئولان باید به رفع مشکلات اقتصادی کشور معطوف شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۴۹۸

اگر بخواهیم که به یک تولید داخلی کامل و جامع برسیم باید نگاه مسئولان به رفع مشکلات اقتصادی داخلی کشور معطوف شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح جمعه در حاشیه مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب، در جمع بسیجیان و خانواده های ایثارگر و شهدا، اظهار داشت: این ملت اگر می خواهد که مشکلات اقتصادیش از بین برود باید خود دست به کار شود و امید به بیگانگان خیالی واهی و بی اثر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بازی دراز، " اسماعیل کوثری " به اقتصادی مقاومتی اشاره داشت و تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم در اقتصاد ما این است که مردم و ملت باید به تولیدات داخلی ایمان داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست اظهار داشت: اگر بخواهیم که به یک تولید داخلی کامل و جامع برسیم باید نگاه مسئولان به رفع مشکلات اقتصادی داخلی کشور معطوف شود.

کوثری در ادامه شهدای این نظام را مایه افتخار و پشت گرمی مردم عنوان کرد و گفت: باید در حال هر جا از شهدا و بزرگ مردی آنها در هشت سال دفاع مقدس یاد کنیم و به یاد داشته باشیم که بزرگی و اقتدار امروز این مملکت مدیون جانفشانی دیروز این فرزندان ایران بوده است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: این اراده و معنویت رزمندگان اسلام بود که دشمنان علیرغم داشتن بهترین و به روزترین تجهیزات نظامی، حتی نتوانستند ذره ای از این خاک را اشغال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز