خبرگزاری کار ایران

نامه سرگشاده دانشگاهیان جهرم به وزیرعلوم؛

۶۰روز گذشت؛ رییس نداریم؟!

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۴۹۲

جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه جهرم در نامه ای به وزیر علوم تحقیقات و فناوری، خواستار مشخص شدن تکلیف انتخاب رییس جدید این دانشگاه شده اند؛ انتخابی که به گفته امضاء کنندگان این نامه باعثشده تا جامعه ی دانشگاهی جهرم ۳ ماه برای آن انتظار بکشد.

متن این نامه که یک نسخه از آن نیز در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفته به شرح ریر است:

بسمه تعالی

مقام عالی محترم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

استاد فرهیخته جناب آقای دکتر فرجی دانا

با سلام و تحیات

احتراماً به استحضار می رساند با توجه به نوپایی دانشگاه جهرم و نیاز مبرم آن به توسعه ی کیفی وکمی و اینکه شهرستان جهرم دارای مردمانی انقلابی و باسابقه ی درخشان فرهنگی و علمی می باشد، از حضرتعالی که شخصی آگاه به دغدغه های جامعه ی دانشگاهیان می باشید، تقاضامندیم که فردی شایسته و دارای سوابق درخشان از جنبه های علمی و اجرایی که خواسته ی طبیعی و بحق جامعه ی دانشگاهی است را جهت مدیریت این دانشگاه در نظر بگیرید تا مجموعه ی علمی و فرهنگی دانشگاه جهرم رسالت اصلی خود را به خوبی در جامعه ی اسلامی ایفاء نماید.

البته جامعه ی دانشگاهیان بر این امر واقف است که وزارت متبوع و دولت محترم تدبیر و امید تاکنون نیروهایی توانمند و با تجربه را جهت مدیریت دانشگاه در نظر گرفته اند تا دانشگاه جهرم بتواند با توسعه ی همه جانبه نقش موثری در پیشرفت استان و جامعه داشته باشد.

لازم به ذکراست که قریب سه ماه است که جامعه ی دانشگاه جهرم منتظر اعلام نظر صاحب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای معرفی مدیر توانمندی از جنبه های مختلف برای مدیریت دانشگاه می باشد.

امید است در فرصت مقتضی با معرفی گزینه ی مورد تایید وزارت علوم شرایط برای فعالیت های علمی، آموزشی و فرهنگی در دانشگاه جهرم بهبود یابد.

لیست اسامی اساتید، دانشجویان و کارکنان امضا کننده نامه پیوست می باشد. پیشاپیش از حسن توجه و نظر جنابعالی به دانشگاه نوپای جهرم که همچون نهالی تازه به لطف و مراقبت بیشتری نیاز دارد، کمال تشکر را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز