خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه علوم پزشکی کاشان؛

سمینار درمان‌های موج سوم شناختی رفتاری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۹۶

دومین سمینار کاربرد درمان های موج سوم شناختی رفتاری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می شود.

دومین سمینار کاربرد درمان‌های موج سوم‌شناختی رفتاری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان دبیر علمی سمینار کاربرد درمان‌های موج سوم‌شناختی رفتاری در علوم پزشکی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: آشنایی روان‌شناسان و برخی از متخصصان پزشکی با موضوعات روز درمان‌های خانواده و زوجین، آگاه سازی متخصصان از برخی از مشکلات خانوادگی و زوجی و معرفی رویکرد گروه روان‌شناسی بالینی دانشگاه در زمینهٔ درمان‌های نوین در روان‌شناسی بالینی از جمله اهداف این سمینار است.

دکتر عبدا… امیدی افزود: این سمینار در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ۹۳ با حضور اساتید صاحب نظر از دانشگاه­های کشور در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.

وی، فرزند پروری ذهن آگاهانه، زوج درمانیِ رفتاری یکپارچه نگر، شادی اصیل در خانواده، درمان‌های مبتنی بر پذیرش در حوزه کودک، کاربرد فراشناخت درمانی در کاهش کشمکش زوجین، درمان‌های مبتنی بر پذیرش در زوجین، فرا تشخیص، تجربه آزار در خانواده به عنوان عامل خطر بیماری‌های روانی، تنظیم هیجانی در خانواده، نقش پذیرش در کاهش کمال گرایی والدین نسبت به فرزندان و خیانت‌های زناشویی را از موضوعات سمینار برشمرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به سخنرانی و تشکیل پنل‌های تخصصی ۲۰ نفر از اساتید صاحب نظر در این حیطه یادآور شد: شرکت در سمینار برای همه علاقمندان آزاد و دارای امتیاز بازآموزی از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره است.

گفتنی است نخستین سمینار کشوری کاربرد درمان‌های موج سوم‌شناختی رفتاری نیز در دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ برگزار شده است.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۵۰۰۲۱ دفتر بازآموزی و گروه روان‌شناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز