خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته زمین پاک در لرستان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۸۹

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ویژه‌ برنامه‌های هفته زمین پاک را در استان تشریح کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ویژه‌برنامه‌های هفته زمین پاک را در استان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد حسین بازگیر با اشاره به شعار «اراده ملی برای زمین پاک» گفت: در این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار می‌شود.
وی افزود: اداره کل محیط زیست لرستان نیز در راستای اهداف فرهنگی و آگاهی رسانی خود و همچنین جلب مشارکتهای مردمی نسبت به مسایل مهم زیست محیطی، برنامه‌های مختلفی را در این هفته برگزار می‌کند.
وی تقدیر از پاکبانان نمونه و حافظین زمین پاک، انجام برنامه‌های متنوع دیگر در شهرستان‌ها و مناطق حفاظت شده از جمله پاکسازی مناطق، برگزاری جشنواره ساخت کاردستی از زباله‌ها، بازدید از مراکز دفن زباله و..، بازدید از واحدهای بازیافت و کارخانه‌هایی که در زمینه تولیدمواد پلاستیکی فعالیت می‌کنند، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی توسط سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی، برگزاری جشنواره لاله‌های واژگون، پاکسازی منطقه سفید کوه وبخشی از دریاچه گهر را از دیگر برنامه‌های هفته زمین پاک برشمرد و افزود: این برنامه‌ها با هدف فرهنگ سازی حفاظت از زمین و محیط زیست برگزار خواهد شد.
دوم تا هشتم اردیبهشت هر سال در کشور، هفته زمین پاک نامگذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز