خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

روستای ناصرالدین به شهرستان دورود ملحق شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۷۵

این روستا که در حاشیه شهر دورود قرار دارد حدود ۱۳۱ هکتار مساحت و جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار نفر دارد که پس از ارزیابی‌ها و بررسی‌های صورت گرفته به شهر دورود ملحق شد.

استاندار لرستان گفت: روستای پرجمعیت ناصرالدین به شهرستان دورود ملحق شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان در جمع خبرنگاران از تصویب طرح بازنگری شهر دورود خبر داد.

وی با بیان اینکه در شورای برنامه ریزی استان دو طرح بازنگری جامع شهرهای الیگودرز و دورود مورد بررسی قرار گرفت عنوان کرد: در این راستا بر اساس اختلاف نظری که اعضای شورای اسلامی شهر الیگودرز و شهرداری با مشاور این طرح وجود داشت مورد تصویب شورای برنامه ریزی استان قرار نگرفت.

استاندار لرستان افزود: در این راستا برای اصلاح مواردی که از سوی اعضای شورای اسلامی شهر الیگودرز مطرح شده بود این طرح دوباره به کارگروه امور زیربنایی استان ارجاع داده شد تا نقاط ضعف آن مورد بررسی و رفع شود.

بازوند همچنین به بررسی طرح بازنگری جامع شهر دورود اشاره کرد و گفت: این طرح نیز در شورای برنامه ریزی از سوی مشاور طرح ارائه و مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در قالب تصویب این طرح بازنگری جامع شهر دورود روستای ناصرالدین نیز به این شهر الحاق شد عنوان کرد: این روستا که در حاشیه شهر دورود قرار دارد حدود ۱۳۱ هکتار مساحت و جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار نفر دارد که پس از ارزیابی‌ها و بررسی‌های صورت گرفته به شهر دورود ملحق شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز