خبرگزاری کار ایران

بازدیدکنندگان بیمه مسئولیت‌مدنی می‌شوند

کد خبر : ۱۶۲۱۶۷

مدیر کمیته اجرایی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیمه مسئولیت‌مدنی برای بازدیدکنندگان این رویداد خبر داد.

حسین صفری مدیر کمیته اجرایی این رویداد، اظهار کرد: ‌ همه بازدیدکنندگان، ناشران و عوامل اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ‌تحت پوشش بیمه مسئولیت‌مدنی قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا و به گفته صفری، بیمه مسئولیت‌مدنی هر حادثه‌ای که برای افراد در محیط برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رخ دهد، ‌ را شامل می‌شود.

صفری افزود: علاوه بر بیمه مسئولیت‌مدنی، تمامی اقلام، ‌ تجهیزات منصوبه در نمایشگاه و کتاب و اجناس موجود، تحت پوشش بیمه حواد قرار می‌گیرند.

× راه اندازی کمیته بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات نمایشگاه کتاب

کمیته بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات نمایشگاه کتاب در محل ستاد اجرایی این رویداد واقع در زیرزمین شبستان مصلی امام خمینی(ره) مستقر شده و آماده دریافت شکایت، انتقاد و پیشنهادهای بازدیدکنندگان خواهد بود.

قرار است شماره تلفن و نشانی کمیته بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات با بنرهایی در سطح نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، و در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار گیرد.

بنابر اعلام این کمیته، ‌ بازدیدکننگان بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صورت نیاز می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۸۴۹۶۲۲۲ و ۸۸۴۹۶۲۲۳ تماس بگیرند.

× فراهم کردن زمینه مطالعه بهترین راه تشویق جوانان به کتاب است

این فوتبالیست پیشکسوت معتقد است برای تشویق جوانان به مطالعه باید در کنار شعار سال که مرتبط با فرهنگ و اقتصاد است، امکانات و شرایط مطالعه را نیز فراهم آورد زیرا اگر زمینه فراهم نباشد فرهنگ سازی در حوزه کتاب خوانی رخ نخواهد داد.

«مجید نامجو مطلق» از پیشکسوتان فوتبال ایران در گفت و گو با ستاد خبری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار کرد: ایرانی ها با توجه به پیشرفت هایی که در علوم مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند به نظر من جزو کتاب خوان ترین مردم جهان هستند زیرا بسیاری از دستاوردهای دانشمندان ایرانی در جهان حاصل مطالعات و تحقیق آنان بوده وخود این موضوع خبر از کتابخوان بودن مردم ما می دهد.

وی درباه علاقه خود به کتاب گفت: بیشتر به کتاب های تاریخی و ورزشی علاقه دارم و اولین جایی که در نمایشگاه کتاب می روم بخش جدیدترین کتاب های ورزشی است.

این فوتبالیست پیشکسوت پیشرفت تکنولوژی و علاقه جوانان به محصولات مرتبط با آن را یکی از دلایل کاهش مطالعه در نسل امروز عنوان کرد و افزود: برای تشویق جوانان به مطالعه باید در کنار شعار سال که مرتبط با فرهنگ و اقتصاد است، امکانات و شرایط مطالعه را نیز فراهم آورد زیرا اگر زمینه فراهم نباشد فرهنگ سازی در حوزه کتاب خوانی رخ نخواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در ادامه گفت: فراهم آوردن شرایط اقتصادی مناسب برای مردم یکی از را ه های اساسی برای رسیدن آسان به کتاب است. چه بسا مردمی هستند که دلشان می خواهد کتاب بخرند و مطالعه کنند اما به دلیل نبود وضعیت مناسب اقتصادی توان خرید حتی یک کتاب راهم ندارند.

این بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس گفت: بینشی که رهبر معظم انقلاب در حوزه نامگذاری امسال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی داشتند همه نشان از اهمیت داشتن فرهنگ است، زیرا ایشان فرمودند فرهنگ حتی از اقتصاد هم مهم تر است مانند هوایی است که تنفس می کنیم.

وی در پایان گفت: به یاد دارم نوجوانانی که همسن و سال من بودند در دوره انقلاب و جنگ علیرغم نبود تبلیغات مناسب، کتاب خوان بودند. به نظرم مردم آن موقع برای زندگی قانع تر بودند چیزی که امروزه با آمدن تکنولوژی از بین رفته است آن زمان آثاری مانند کتاب استاد شهید مطهری و شریعتی معروف بود و مردم استقبال می کردند اما امروز این شوق را کمتر می بینیم.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز