خبرگزاری کار ایران

رضازاده:

وزنه‌برداری کرمانشاه می‌تواند در کشور خودنمایی کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۴۵

کرمانشاه می‌تواند با حمایت تمامی متولیان ورزش استان و کمک‌هایی هم که فدراسیون خواهد داشت در کشور خودنمایی کند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در مجمع انتخابات هیات وزنه برداری کرمانشاه که برای انتخاب رئیس جدید در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: فدراسیون برنامه‌های مختلفی برای هیات‌های وزنه برداری کشور در سال جاری دارد که مصمم به اجرایی کردن آن هاست.
به گزارش خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه، حسین رضا‌زاده گفت: یکی از این برنامه‌ها برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و داوری و اعزام آن‌ها به کلاس‌های بین المللی خارج از کشور است که اجرایی خواهد شد.
وی افزود: همچنین هیات‌هایی که تلاش بیشتری در سال جاری داشته باشند و بتوانند قهرمانان خوبی را به جامعه وزنه برداری تحویل دهند از حمایت‌های بیشتری بهره‌مند خواهند شد.
رئیس فدراسیون وزنه برداری در ادامه از وضعیت فعلی وزنه برداری کرمانشاه ابراز رضایت کرد و گفت: ما همواره انتظار ویژه‌ای از این رشته ورزشی در کرمانشاه داشته‌ایم و استان توانسته در سالیان اخیر ورزشکاران و مربیان خوبی را به وزنه برداری کشور تحویل دهد.
وی همچنین ضمن تبریک به بابک سلیمی برای انتخاب شدن به عنوان رئیس جدید هیات وزنه برداری کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد این رشته ورزشی با همدلی تمامی دلسوزان این رشته ورزشی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان همچنان روند پیشرفت خود را ادامه دهد.
رضا‌زاده یادآور شد: کرمانشاه می‌تواند با حمایت تمامی متولیان ورزش استان و کمک‌هایی هم که فدراسیون خواهد داشت در کشور خودنمایی کند.
وی در پایان از رئیس جدید هیات وزنه برداری خواست تا به رده‌های سنی پایه توجه بیشتری داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز