خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در آیین تجلیل از بانوان خبرنگار اعلام کرد:

مردم در مصرف آب صرفه جویی نکنند؛ تابستان سختی پیش رو خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۴۴

صرفه جویی ۳۰ درصدی مصرف آب شرب توسط مشترکین در حال حاضر امری ضروری تلقی می شود چراکه اگر این مهم انجام نپذیرد مردم از لحاظ تأمین آب شرب پایداردر تابستان با مشکل مواجه خواهند شد و تابستان سختی را سپری خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در آئین تجلیل از بانوان خبرنگار که باحضور مادر شهید سرلشگر «حسین خرازی» برگزارشد گفت: اصحاب رسانه اعم از فعالان در رسانه‌های مکتوب، دیجیتال و رسانه ملی نقش مؤثری در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در جامعه دارند که در این زمینه می‌توانند یاری گر بسیار توانایی برای فعالان در صنعت آب و فاضلاب استان اصفهان محسوب شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هاشم امینی، نقش اصحاب رسانه را در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب قابل توجه دانست و تصریح کرد: باتوجه به اینکه اقلیم کشور خشک و نیمه خشک و بارندگی‌ها محدود و از سویی همه ساله بر متقاضیان مصرف آب در بخش‌های مختلف افزوده می‌شود مدیریت مصرف آب توسط تمام بهره برداران از زاینده رود باید به خوبی رعایت شود.

وی ترویج مصرف بهینه آب را در استان اصفهان بسیار ضروری دانست و گفت: صرفه جویی ۳۰ درصدی مصرف آب شرب توسط مشترکین در حال حاضر امری ضروری تلقی می‌شود چراکه اگر این مهم انجام نپذیرد مردم از لحاظ تأمین آب شرب پایدار در تابستان با مشکل مواجه خواهند شد و تابستان سختی را سپری خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان مدیریت مصرف آب را راهبردی اساسی عنوان کرد و بیان داشت: در سالهای اخیر مدیریت مصرف از برنامه‌های راهبردی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بوده که در این زمینه در بخش فنی مهندسی و فرهنگی اقدامات زیادی انجام گرفت به طوریکه در این چندسال اخیر با ۶۵ مورد نشت گیری از میزان قابل توجهی از هدررفت خطوط انتقال آب جلوگیری شد به طوریکه در سال ۸۹ میزان هدررفت شبکه توزیع ۳۰ درصد بوده و هم اکنون این رقم به ۲۰ درصد رسیده است و با برگزاری جشنواره‌های گوناگون، چاپ کتاب، برپایی همایش‌های مختلف، برپایی کارگروه‌هایی ویژه چگونگی مصرف آب اقشار مختلف مردم را به مصرف بهینه ترغیب نمودند.

امینی با اشاره به شعار سال شرکت که مدیریت مصرف، همدلی و تحرک سازمانی بوده است خاطرنشان ساخت: در سالی که اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده با همدلی و تحرک سازمانی بر محدودیت‌ها غلبه و به اهداف ترسیم شده دست یابیم.

گفتنی است درمراسم تجلیل از بانوان خبرنگار که همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به همت خانه مطبوعات و خبرنگاران استان برگزار شد از مادر شهید سرلشگر «حسین خرازی» تجلیل بعمل آمد. همچنین ازبانوانی نیز که دارای القاب زهرا و فاطمه بودنند نیز به صورت ویژه تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز