خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در گفت‌و‌گو با ایلنا پاسخ داد؛

بنزین چند نرخی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۱۳

بعد از اعلام نرخ‌های جدید در زمینه مقادیر باقیمانده از بنزین سهمیه‌ای قبلی با نرخ جدید عرضه می‌شود یا نرخ جدید، تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: چنانچه قیمت جدید بنزین اعلام شود کارت‌های سوخت امشب با نرخ جدید شارژ می‌شود.

بیژن حاج محمدرضا رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص چند نرخی شدن بنزین بعد از اعلام قیمت‌های جدید اظهار داشت: طبق شنیده‌ها قیمت بنزین سهمیه‌ای ۷۰۰ و آزاد ۱۰۰۰ تومان خواهد بود که به این ترتیب در جایگاه‌های تک منظوره ۶ نرخ شامل آزاد، دولتی، سوپر، گازوئیل دولتی و آزاد و همچنین نرخ ۴۰۰ تومانی بنزین و در جایگاه‌های دومنظوره به اضافه سی. ان. جی با ۷ نرخ مواجه خواهیم بود.

وی افزود: چنانچه قیمت جدید بنزین اعلام شود کارت‌های سوخت؛ امشب یا فردا شب با نرخ جدید شارژ می‌شود و مقادیر باقیمانده از بنزین سهمیه‌ای با نرخ ۴۰۰ تومان نیز در کارت‌ها سوخت نمی‌شود.

حاج محمدرضا در خصوص اینکه آیا مقادیر باقیمانده از بنزین سهمیه‌ای قبلی با نرخ جدید عرضه می‌شود یا نرخ جدید، خاطرنشان کرد: بعد از اعلام نرخ‌های جدید در این زمینه تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: جایگاه‌های سوخت برای نرخ جدید آمادگی لازم را دارند و واحدهای امنیتی حاشیه کار برای عرضه بنزین با نرخ جدید آماده‌اند و به احتمال زیاد از ۱۲ امشب یا فردا شب اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز