خبرگزاری کار ایران

شهردار شهر گلستان:

با اهتمام مسئولین، دیوار ساحلی شادچای و کانال سیاب به اتمام می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۰۵

شهردار گلستان خبر داد: با توجه به تأمین اعتبارات لازم، دیوار ساحلی رودخانه شادچای در اسرع وقت به اتمام می رسد.

شهردار گلستان گفت: با توجه به تأمین اعتبارات لازم، دیوار ساحلی رودخانه شادچای در اسرع وقت به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایلنا از بهارستان اولین جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان در سال ۱۳۹۳ با حضور ترکی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران، سعید ناجی فرماندار، نعمت‌زاده شهردار گلستان ودیگر رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

پس ازپایان جلسه شهردار گلستان ضمن مثبت ارزیابی کردن این جلسه از اهتمام مسئولین استانی و شهرستانی به اتمام پروژه‌های عمرانی خبرداد و گفت: با توجه به اینکه در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» قرار داریم، مسئولین شهرستان بهارستان نیز همگام با دیگر نقاط کشور بر تحقق این امر اهتمام ویژه دارند.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های مجدانه شهرداری و همت مسئولین شهرستان بهارستان در این جلسه مقرر گردید پنجاه درصد از هزینه‌های اجرایی دیوار ساحلی رودخانه شادچای و ساماندهی کانال سیاب توسط استانداری تهران تأمین شود و پنجاه درصد باقیمانده نیز توسط شهرداری گلستان تامین خواهد شد.

نعمت‌زاده در پایان افزود: با تأمین اعتبارات لازم و در جهت رفاه حال شهروندان، این پروژه‌ها در اسرع وقت در مناسب‌ترین زمان ممکن به بهره برداری کامل خواهند رسید.

لازم به ذکر است که ترکی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران از شهردار گلستان که به نمایندگی از شهرداران شهرستان بهارستان سخن می‌گفت خواست این دو پروژه باید تا پایان سال به اتمام برسند، شهردارگلستان نیز قول مساعد در این زمینه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز