خبرگزاری کار ایران

غلامرضا بروسان با مروارید به نمایشگاه کتاب می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۰۴۱

نشر مروارید با آثاری از غلامرضا بروسان؛ ستار جان‌علی‌پور؛ فاضل ترکن؛ حامد رحمتی؛ عباس صفاری؛ شهلا پیرجانی؛ خالد حسینی؛ شهاب‌الدین عباسی و مهری زینی در نمایشگاه کتاب تهران شرکت دارد.

نشر مروارید در بیست‌وهفتمین نمایشگاه کتاب تهران با هجده عنوان کتاب جدید در زمینه شعر، داستان و نقد ادبی به بیست‌وهفتمین نمایشگاه کتاب تهران می‌آید که مجموعه شعر «یک بسته سیگار در تبعید» اثر غلامرضا بروسان نیز در میان آنها دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ غیر از این اثر بروسان، مروارید شش جلد کتاب از دیگر شاعران معاصر نیز منتشر می‌کند که عبارت‌اند از: «گزینه‌ی اشعار» رضا چایجی، «گزینه‌ی اشعار» حافظ موسوی، «اگر تنهایی دندان دربیاورد» اثر ستار جان‌علی‌پور، «یکی بیاید مرا له کند» اثر فاضل ترکن، «این ماهی سرخ بند نمی‌آید» اثر حامد رحمتی، «مثل جوهر در آب» اثر عباس صفاری، «گرده‌ها طغیان کرده‌اند» اثر شهلا پیرجانی.

همچنین نشر مروارید چهار عنوان اثر داستانی نیز در نمایشگاه کتاب عرضه می‌کند که دو عنوان از نویسندگان ایرانی است و سه عنوان دیگر از نویسندگان خارجی که در میان آنها رمانی از خالد حسینی با عنوان «آوا در کوهها پیچید» با ترجمه پریسا سلیمان‌زاده و زیبا گنجی وجود دارد.

نشر مروارید چند کتاب نیز با موضوع نقد ادبی و ادبیات کهن فارسی به نمایشگاه کتاب می‌رساند که از مهمترین آنها می‌توان به این عناوین اشاره کرد: «از لطافتهای زندگی»(لطایف و حکایتهایی از لطایف الطوایف) به کوشش شهاب‌الدین عباسی و «رهزن عقل و دین»(جایگاه زن در عرفان) مهری زینی.

بیست‌وهفتیمن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از دهم تا بیستم اردیبهشت در مصلای تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز