خبرگزاری کار ایران

مدیر مسوول روزنامه جام جم:

نمایشگاه روند تکاملی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۹۹

مدیر مسوول روزنامه جام جم و عضو شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، مجموع فعالیت‌های معاونت مطبوعاتی در طول یکسال گذشته را مثبت ارزیابی کرد.

ایلنا: مدیر مسوول روزنامه جام جم و عضو شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: برگزاری جشنواره فصلی از فعالیت‌های با ارزش معاونت مطبوعاتی بود که موجب نشاط و انگیزه در میان اصحاب رسانه شده است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها «بیژن مقدم» افزود: اساسا برگزاری نمایشگاه مطبوعات در طول سالیان گذشته، روند تکاملی رو به جلو داشته و امسال نیز با توجه به برنامه ریزی‌های پیش بینی شده می‌تواند یک گام به جلو باشد.
مدیر مسوول روزنامه جام جم با بیان اینکه امسال رسانه‌ها بویژه مطبوعات در شرایط اقتصادی ویژه‌ای به سر می‌برند ادامه داد: این شرایط می‌تواند فرصتی مناسب برای انتشار نشریات در شرایط بحران باشد زیرا هنوز ما به بحران نزدیک نشده‌ایم و برگزاری نمایشگاه امسال به دلیل شرایط یاد شده، کار بسیار با ارزشی است.
به گفته مقدم، در نمایشگاه امسال باید بر روی این موضوع بحث و تبادل نظر شود که اگر نشریات ما شرایط سخت‌تر از شرایط فعلی داشته باشند، چگونه می‌توانند خود را مدیریت کنند.
عضو شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در ادامه مجموع فعالیت‌های معاونت مطبوعاتی در طول یکسال گذشته بویژه جشنواره فصلی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری جشنواره فصلی کار خوبی بود و با استقبال مطبوعات روبه رو شد.
این استاد ارتباطات با بیان اینکه برگزاری جشنواره فصلی موجب نشاط و انگیزه در میان اصحاب رسانه شده است افزود: از جمله ویژگی‌های این جشنواره روش جمع آوری آثار بود که یک دبیرخانه دائمی بدون ارسال اثر از سوی اصحاب رسانه، اقدام به جمع آوری و بررسی آن می‌کرد.
مقدم همچنین درباره برگزاری دومین اجلاس سالانه اتحادیه مطبوعات و خبرگزاری‌های جهان اسلام گفت: ضرورت ایجاد این اتحادیه از گذشته احساس می‌شد و نقش ما را در بیداری اسلامی کشورهای عربی نشان می‌هد.

 

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز