خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران به ایلنا خبر داد:‌

جمع آوری ایستگاه‌های BRT از میادین

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۹۸

متاسفانه تاکسی و مسافربر‌های شخصی دور میادین اصلی شهر مستقر می‌شوند و حضور آن‌ها باعث ترافیک شدید در میادین می‌شود.

ایلنا:‌ معاون شهردار تهران گفت: ایستگاه‌های BRT كه در حریم میادین شهر تهران است در صورت نیاز  و خواست پلیس راهور جمع‌آوری می‌شود.

سید جعفر تشکر هاشمی در گفت‌و گو با ایلنا با بیان اینکه برای احداث هر ایستگاه BRT در کمیته حمل و نقل عمومی تصمیم گیری می‌شود، اظهار کرد: تلاش ما این است تا حداقل اشتباه را در ایجاد ایستگاه و مسیر اتوبوس‌های تندرو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بعد از جانمایی مسیر BRT و ایستگاه آن در صورت نیاز تجدید نظر می‌کنیم، خاطرنشان کرد: پلیس راهور با شهرداری تهران درباره مسیر‌های BRT اتفاق نظر دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره ادامه سیاست پلیس راهور در حذف ایستگاه‌های BRT در میادین گفت: متاسفانه تاکسی و مسافربر‌های شخصی دور میادین اصلی شهر مستقر می‌شوند و حضور آن‌ها باعث ترافیک شدید در میادین می‌شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه به دنبال انتقال ایستگاه میادین اتوبوس‌های تندرو به خارج از میادین یا ترمینال هستیم، تاکید کرد: مادامی که پلیس با مسافربر‌های شخصی و غیرقانونی برخورد نکند وضعیت میادین همین گونه است چرا که آن‌ها با اشغال فضای میادین و مسافران نیز به دنبال کوتاه کردن فاصله و زمان هستند و مشکلات ترافیکی ایجاد می‌کنند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه در ایجاد ایستگاه‌های تندرو ۱۵ متر حریم میادین که در مقررات راهنمایی و رانندگی درج شده است را رعایت می‌کنیم، گفت: با این وجود می‌توانیم در صورتی که شرایط خاص در میادین حاکم شود ایستگاه را تغییر دهیم.

وی تاکید کرد: رضایتمندی مسافر و حل معضل ترافیک از سیاست‌های اصلی شهرداری تهران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز