خبرگزاری کار ایران

مستحقی‌راد:

امکانات تنیس روی میز خراسان پاسخگوی استعدادها نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۹۷

با انگیزه خدمت به این عرصه وارد شده ام و امیدوارم با در اختیار قراردادن تجربیاتم به جوانان بتوانم پاسخ اعتماد فدراسیون را به خوبی بدهم.

مربی خراسانی تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور اظهار داشت: 4 میز تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید بهشتی پاسخگوی متقاضیان پر استعداد استان نیست.

به گزارش ایلنا، کاظم مستحقی‌راد که به تازگی به عنوان مربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور انتخاب شده است گفت: با توجه به وجود متقاضیان زیاد در استان 4 میز پینگ پونگ مجموعه ورزشی شهید بهشتی پاسخگوی این همه استعداد نیست.

وی افزود: رشد و پیشرفت در رشته ورزشی تنیس زمان بر است و با توجه ویژه ای که هیات تنیس روی میز استان به سنین پایه دارد امیدواریم با عملی شدن قول‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان در ساخت خانه تنیس خراسان رضوی، شاهد حضور نوجوانان و نونهالان استان در تیم های ملی باشیم.

وی که به مدت 16 سال عضو تیم های ملی جوانان، امید و بزرگسالان کشور بوده در مورد انتخابش به عنوان مربی تیم ملی جوانان کشور عنوان کرد: در سال های گذشته نیز پیشنهاد همکاری با فدراسیون را داشتم اما با توجه به این که مشغول بازی تنیس بودم فرصت همکاری فراهم نمی شد.

مستحقی راد درباره تمرینات تیم ملی تنیس جوانان گفت: از روز پنجشنبه 11 آبان‌ماه اردوی آمادگی این تیم در آکادمی تنیس روی میز تهران برگزار می شود و نفرات آماده از روز چهارشنبه 17 آبان‌ماه به مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی مجارستان اعزام می شوند.

مربی خراسانی تیم ملی تنیس روی میز جوانان در پایان اظهار داشت: با انگیزه خدمت به این عرصه وارد شده ام و امیدوارم با در اختیار قراردادن تجربیاتم به جوانان بتوانم پاسخ اعتماد فدراسیون را به خوبی بدهم و به رشد و ارتقای جایگاه تنیس روی میز خراسان رضوی کمک کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز