خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

جیره بندی آب در تهران منتفی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۹۶۵

«متاسفانه ما دو برابر میانگین دنیا آب مصرف می‌کنیم و باید برای اصلاح این مصرف الگوی صحیحی را بکاربگیریم / هنوز مشکل آب در تهران وجود دارد.»

فرماندار تهران گفت: به واسطه بارندگی‌های اخیر وضعیت ذخایر آب تهران هنوز به مرحله‌ای نرسیده است که جیره‌بندی شود.

«عیسی فرهادی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت وضعیت ذخایر آبی تهران نسبت به یک ماه قبل به خاطر بارش‌های بهاره بهتر شده است امّا هنوز مشکل آب در تهران وجود دارد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که مصرف آب بهینه انجام شود نیازی به جیره بندی نیست گفت: متاسفانه ما دو برابر میانگین دنیا آب مصرف می‌کنیم و باید برای اصلاح این مصرف الگوی صحیحی را بکاربگیریم.

فرهادی تاکید کرد: بحثاستفاده صحیح از آب باید تبدیل به فرهنگ شود، و اگر چه تاکید ما روی مباحثفرهنگ سازی است امّا راهکارهایی از جمله افزایش پله‌ای قیمت آب بهای خانوارهایی که بیشتر مصرف می‌کننددر دستور کار قرار دارد، که خود می‌تواند به کاهش هر چه بیشتر مصرف آب کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی پیش معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران از از احتمال کاهش فشار آب شرب تهران از اردیبهشت‌ماه، در صورت ادامه روند کنونی مصرف آب در تهران خبر داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز