خبرگزاری کار ایران

ارتش سوریه:

مخالفان مسلح به طور آشكار آتش‌بس را نقض می‌كنند

کد خبر : ۱۶۱۸۹

فرماندهی كل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تاكید كرد كه عزم خود را جزم كرده است تا با هر گونه اقدامی توسط گروههای مسلح علیه كشور و شهروندان مقابله كند.

فرماندهی كل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام كرد كه گروه‌های مسلح برای دومین روز، آتش‌بس اعلام شده در این كشور را به طور آشكار نقض كردند.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، فرماندهی كل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با صدرو بیانیه‌ای تصریح كرد كه گروه‌های مسلح در مناطق مختلفی از شهرهای «دمشق»، «حرستا»، «دوما» و «حوش العرب» به ایست‌های بازرسی ارتش حمله كردند.

در این بیانیه آمده است كه گروه‌های مسلح به یك ایست بازرسی ارتش در شهر«درعا» و دو ایست بازرسی در شهر «حمص» نیز حمله كردند.

فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه خود تاكید كرد كه مخالفان مسلح همچنین به چهار ایست بازرسی در شهر«حماه» و نیز به ساختمان مركز فرماندهی پلیس حمله كردند.

بر اساس بیانیه ارتش سوریه گروه‌های مسلح در چندین منطقه به نیروهای حافظ امنیت سوریه در شهرهای «حلب»، «ادلب» و «دیرالزور» حمله كرده و یك خودروی بمب‌گذاری شده را نیز در نزدیكی یك كلیسا منفجر كردند.

فرماندهی كل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تاكید كرد كه مصمم است تا با اقدام‌هایی كه گروه‌های مسلح علیه كشور و شهروندان انجام می‌دهند، مقابله كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز