خبرگزاری کار ایران

اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل پل شرکت نفت قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۷۵

10 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل پل شرکت نفت قزوین اختصاص یافت.

قزوین - ایلنا: مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تعریض پل شرکت نفت با تامین اعتبار از محل منابع شهرداری قزوین، اداره کل راه و شهرسازی و شرکت نفت مصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر قزوینیان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینكه تاكنون 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی و شرکت نفت برای این پل هزینه شده است، افزود: با بررسی های صورت گرفته و برای تكمیل این پروژه به 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است كه هم اكنون با تخصیص 10 میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی ادامه عملیات احداث آن آغاز شده است.

 مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه پروژه تعریض پل شرکت نفت هم اکنون در ردیف طرح های مهر ماندگار قرار گرفته است، اظهارکرد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز از سوی شهرداری قزوین و شركت نفت، بهره برداری از این پروژه تا پایان كار دولت دهم امكان پذیر می شود.

وی میزان پیشرفت فیزیکی این طرح را هم اکنون 35 درصد اعلام و اضافه کرد: پل شركت نفت قزوین دارای دو دهانه پل روگذر به عرض 5/12 متر و عرض عبور 15 متر، دارای سه كیلومتر طول راه اجرایی می باشد.

به گفته قزوینیان، با تعریض این پل که در کمربندی جنوبی قزوین و در مسیر ارتباطی استانهای شمال و شمالغرب به شهر صنعتی البرز و جاده قدیم قزوین – تهران قرار گرفته زمینه کاهش سوانح رانندگی و تسهیل در تردد خودروها در این نقطه فراهم می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز