خبرگزاری کار ایران

مدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجان خبرداد؛

5واحد گلخانه ای در استان زنجان به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۹

مدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به فعالیت های بخش کشاورزی استان گفت: در سال جاری 5 واحد گلخانه ای در مرحله بهره برداری است.

زنجان ـ ایلنا: مدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با پیش بینی های صورت گرفته استان با دارا بودن 1890 پروژه تحولی بزرگ در بخش تولید صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رضا نهاوندی پور مدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجان شامگاه دیروزشنبه در جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی در استانداری اظهار داشت: جلساتی که تا کنون در بخش کشاورزی در استان اجرا شده بی سابقه بوده و فعالیت های بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 4 دستور عمل در این جلسه مورد بررسی قرار می گیرد، خاطر نشان کرد: بررسی مصوبات قبلی، ارائه گزارشات ستاد اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی، گزارش عملکرد مسئولان و حل مسائل و مشکلات در بخش کشاورزی را از دستور عمل این جلسه است.

رئیس جهاد کشاورزی با بیان ظرفیت های موجود پرورش زنبور عسل در استان افزود: با توجه به ظرفیت موجود زنبور عسل در استان و عدم امکان جابجایی در حال حاضر برای 5 در صد ظرفیت موجود استان بر اساس آمار گیری دفترچه تسهیلات تکمیلی پرداخت شود.

وی در ادامه گفت: با پیش بینی های صورت گرفته استان با دارا بودن 1890پروژه تحولی بزرگ در بخش تولید صورت می گیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه بیشترین عملکرد در ارائه تسهیلات در شهرستان خدابنده با 52 در صد می باشد، اذعان کرد: زنجان با 14 در صد و ابهر با 18 د صد کمتری عملکرد بانکی را به خود اختصاص داده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز