خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی قائم شهرخبرداد:

بودجه برای احداثسینما و سالن فرهنگی در قائمشهرمصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۷۵

ساخت سینما و سالن فرهنگی در شهر، افتتاح موزه تاریخی قائمشهر در ساختمان سابق شهرداری و شورا و جشن بزرگ نیمه شعبان از برنامه فرهنگی ما در سال جاری می باشد.

رئیس شورای اسلامی قائمشهر گفت: با هماهنگی شورای اسلامی و شهرداری قائم شهر تصمیم برآن شد تا زمینی در یکی از نقاط شهر مهیا و ساخت سینما و سالن فرهنگی برای استفاده مردم به خصوص جوانان آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، " حامد ابراهیمی " در نشست خبری که در محل شورای شهر قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و هنری هم از اولویت های شورا و شهرداری است اعلام کرد: ساخت سینما و سالن فرهنگی در شهر، افتتاح موزه تاریخی قائمشهر در ساختمان سابق شهرداری و شورا و جشن بزرگ نیمه شعبان از برنامه فرهنگی ما در سال جاری می باشد.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری جلسات متعدد با حضور شهردار، اعضای شورا و کارشناسان در نهایت بودجه ۶۵ میلیاردی شهرداری قائمشهر مصوب شد، اظهار داشت: تعداد کل پروژها ۵۲۷ مورد پیش بینی شده که از میان پروژه های ستاره دار و مهم در اولویت هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر ۱۳۵ موردکانال هدایت و جمع آوری آبهای سطحی در نقاط مختلف شهر که ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد هزینه شد زیر سازی، آسفالت و جدول سازی با ۶ میلیارد و ۲۹۸ میلیون تومان، ۱۵ مورد پیاده رو سازی معابر با حدود ۴ میلیارد تومان از جمله طرح هایی هستند که در فهرست قرار دارند.

ابراهیمی از پروژه های اولویت دار به تقاطع غیر همسطح سه راه الغدیر اشاره کرد و افزود: علاوه بر این پروژه که در دهه فجر افتتاح می شود، تقاطع جدید سه راه شهید مهدوی نیز در صورت آماده سازی نقشه ها و زیر ساختها، عملیات اجرایی آن ۹ اردیبهشت سال جاری آغاز و کلنگ آن به زمین می خورد.

رئیس شورای اسلامی شهر قائم شهر ادامه داد: خرید کارخانه آسفالت با مرغوبیت بیشتر، تملک املاک برای تعریض خیابان های اصلی، شرووع بازگشایی رینگ داخلی بعد از زیرگذر طالقانی به سمت خیابان ظرافت، احیای دو رودخانه شهر که از موهبت های خدادای است، طرح انتقال راه آهن به شکل کانال(یو) شکل روبازاز دیگر برنامه های اجرایی سال جاری شورا و شهرداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز