خبرگزاری کار ایران

نتیجه انتخابی‌ها نفرات تیم ملی را انتخاب کرد؛

سروی: به دنبال نتیجه‌ای مطلوب در ازبکستان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۴۲

تیم ملی تکواندو خود را برای حضور در قهرمانی آسیا آماده می کند. این رقابت‌ها ۵ تا ۸ خردادماه به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

نایب رییس بانوان گفت: کسب نتیجه در هر مسابقه به شرایط همان روز ورزشکار بر می گردد، کادرفنی و بازیکنان نیز برای کسب نتیجه ای مطلوب در قهرمانی آسیا تمام تلاش خود را به کار بسته اند.

به گزارش ایلنا، زهرا سروی در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: رقابت‌های خوبی را در بخش کیوروگی شاهد بودیم، به هرحال این مسابقات با حضور داوران و به صورت رسمی برگزار شد و نتیجه انتخابی‌ها، نفرات را برای حضور در قهرمانی آسیا انتخاب کرد.

وی در رابطه با پومسه‌روهای تیم ملی افزود: درست است که ما همیشه در بخش پومسه بانوان مدال‌های خوبی را بدست آوردیم اما باید به این نکته توجه کرد که این‌بار اولین تجربه تیم ملی بدون مربی خارجی خواهد بود.

نایب رییس بانوان افزود: بازیکنان مدت کمی را در اردوها حضور داشتند اما ما امیدوارم با همین زمان هم بتوانیم با مربیان ایرانی نتیجه خوبی را در این رقابتها کسب کنیم.

سروی در خصوص نتایج تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا، خاطرنشان ساخت: همه چیز به شرایط ورزشکار در روز مسابقه بر می‌گردد، کادرفنی ما به همراه بازیکنان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بتوانیم نتیجه‌ای مطلوب را در این رقابت‌ها بدست آوریم.

تیم ملی تکواندو خود را برای حضور در قهرمانی آسیا آماده می‌کند. این رقابت‌ها ۵ تا ۸ خردادماه به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز