خبرگزاری کار ایران

بشیری در تذکری شفاهی:

تصفیه خانه سد ماملو هرچه سریعتر به بهره برداری برسد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۰۴

در موضوع مذاکرات هسته‌ای ملاحظه می‌کنیم علی رغم صداقت ایران، آمریکای جنایتکار با عدم صداقت خود اقداماتی انجام می‌دهد که فاقد صداقت است.

نماینده مردم پاکدشت در تذکری از وزیر نیرو خواست تصفیه خانه سد ماملو برای تأمین آب شرب منطقه پاکدشت و همچنین تأمین آب شرب برای مردم روستا‌ها هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد بشیری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی به رئیس مجلس و هیأت رئیسه گفت: متاسفانه شأن مجلس از طرف برخی جراید و رسانه‌ها رعایت نمی‌شود و حقایق نیز گفته نمی‌شود که انتظار می‌رود هیأت رئیسه مجلس با جدیت این موضوع را پیگیری کند.

نماینده مردم پاکدشت در تذکری به وزیرخارجه در ارتباط با مذاکرات ۱ + ۵ تصریح کرد: در موضوع مذاکرات هسته‌ای ملاحظه می‌کنیم علی رغم صداقت ایران، آمریکای جنایتکار با عدم صداقت خود اقداماتی انجام می‌دهد که فاقد صداقت است که از مسئولان وزارت خارجه درخواست می‌کنم با شجاعت خود حق ملت ایران را احصا کنند.

وی در تذکری به وزیر بهداشت ضمن درخواست در تکمیل بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی شهدای پاکدشت خواستار تأمین تجهیزات و کادر پزشکی برای این بیمارستان شد.

بشیری در تذکری به وزیر راه و شهرسازی تسریع در بهره برداری کمربندی پاکدشت و محور دوم تهران پاکدشت را خواستار شد.

وی همچنین در تذکری به وزیر نیرو گفت: تصفیه خانه سد ماملو برای تأمین آب شرب منطقه پاکدشت و همچنین تأمین آب شرب برای مردم روستا‌ها هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکری به وزیر ورزش گفت: وزیر ورزش در ارتباط با توجه به ورزش و همچنین توجه به جوانان دقت ویژه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز