خبرگزاری کار ایران

استاندارگیلان هشدار داد:

هرگونه افزایش قیمت پیش از اجرای مرحله‌ی دوم هدفمندی یارانه‌ها ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۰۱

اگر چه انصراف از دریافت یارانه‌ها کمک به اقتصاد کشور است اما دولت تمام امکانات لازم را در استان فراهم کرد تا افراد نیازمند بتوانند نام نویسی کنند.

استاندار گیلان در کارگروه حمل و نقل و سوخت با اشاره به آغاز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در چند روز آینده گفت: مکلفیم این مرحله را با آرامش و اجرای بهتر طی کنیم.
به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی با اشاره به اینکه دولت بر اساس تکلیف قانون موظف به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها است گفت: اگر چه انصراف از دریافت یارانه‌ها کمک به اقتصاد کشور است اما دولت تمام امکانات لازم را در استان فراهم کرد تا افراد نیازمند بتوانند نام نویسی کنند.
نماینده عالی دولت در گیلان افزود: مهلت ثبت نام تا فردا نیز برای کسانی که نتوانستند ثبت نام کنند یا احتمالا می‌خواهند انصراف بدهند وجود دارد.
وی تصریح کرد: این اختیار برای دولت وجود دارد که به افراد با درآمد بالا و غیر نیازمند در مرحله دوم یارانه ندهد اما از مردم خواستیم بر اساس مسئولیت شرعی و ملی در این زمینه اقدام کنند.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه هر گونه افزایش قیمت پیش از اجرای مرحلهٔ دوم هدفمندی یارانه‌ها ممنوع است گفت: قانون به استانداران، فرمانداران و شوراهای اسلامی این اجازه را داده است تا افزایش قیمت‌ها را برگشت دهد.
نجفی با بیان اینکه با هرگونه سوء استفادهٔ احتمالی اجرای مرحلهٔ دوم هدفمندی یارانه‌ها برخورد می‌شود اظهار داشت: مردم دوران آرامش را به خوبی طی می‌کنند و ما نیز با حضور قوی بخش نظارتی استانداری و فرمانداری‌ها باید این آرامش را در اجرای مرحله دوم هدفمندی حفظ کنیم.
وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا این مرحله با اجرای بهتر و آرامش مناسب طی شود تا کمترین مشکل برای مردم به‌وجود آید.
در این نشست که هرکدام از فرمانداران و مدیران استان به ارائه گزارش پرداختند حجت شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از آمادگی تمامی دستگاه‌ها برای اجرای هر چه بهتر فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و افزود: تمامی تمهیدات لازم برای خدمت رسانی بهتر برای مردم اندیشیده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز