خبرگزاری کار ایران

سرلشکرفیروزآبادی:

سپاه اجازه نداد یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن بیافتد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۹۶

نیروهای ارتشی و سپاه دو بازوی این نظام الهی هستند که در برابر تهدیدهای استکبار جهانی ید واحد و علی وار بر صفوف دشمن پلید می تازند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی، روز دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و اعلام کرد: سپاه در دفاع مقدس اجازه نداد یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن بیافتد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی در این پیام آورده است: دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) است. سپاهی که با نثار خون شهدای خود در دوران دفاع مقدس نشان داد حاضر نیست حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن بیفتد.

در ادامه این پیام آمده است: چنین است که نیروهای ارتشی و سپاه دو بازوی این نظام الهی هستند که در برابر تهدیدهای استکبار جهانی ید واحد و علی وار بر صفوف دشمن پلید می تازند.

سرلشکر دکتر فیروزآبادی در این پیام تصریح کرد: اینجانب بر خود لازم می دانم مصادف شدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) بانوی گرامی اسلام، مدافع حریم ولایت، دخت نبوت و خورشید انوار آن حضرت امام خمینی(ره) و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تمام پاسداران تبریک گفته و از خداوند منان خواستارم به حرمت خون شهدای ارتشی و سپاهی، نیروی انتظامی، بسیجیان و تمام شهدای دفاع مقدس در سایه این نیروی عظیم و رهبری امام خامنه ای عزیز، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بیشتر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز