خبرگزاری کار ایران

سرمان را بالا می‌گیریم؛

پورحیدری: بدهی ما نصف پرسپولیس است / در جریان خداحافظی آندو نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۷۲

امسال بازیکن پول می‌گرفت اما به حساب طلب پارسال می‌گذاشت و در مجموع امسال فتح‌الله‌زاده پرداختی خوبی داشت، اما به خاطر طلب سال‌های قبل این مشکلات به وجود آمده است.

مدیر تیم فوتبال استقلال معتقد است بدهی ۴۰ میلیاردی این باشگاه باید مورد بررسی قرار بگیرد و مشخص شود مربوط به چه سال‌هایی است چراکه در گذشته کنترل و نظارتی روی مسائل مالی باشگاه نبود و شاهد چنین رقم بدهی در استقلال هستیم.

گفت‌وگوی منصور پورحیدری با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید.

آندرانیک تیموریان از استقلال خداحافظی کرد. در این رابطه چه صحبتی دارید؟

من در جریان خداحافظی آندو نیستم. آخرین بار آندو را قبل از رفتن تیم به عربستان و سر تمرین دیدم که بحثی نبود و اطلاعی ندارم که چه تصمیمی گرفته است. آنچه مسلم است اینکه آندو بازیکن بزرگ و متعصبی است و برای استقلال زحمت زیاد کشیده و خیلی به ما کمک کرد و با اینکه دستش مصدوم شد و ۲ بار عمل جراحی داشت، اما سعی کرد به تیم کمک کند.

قلعه‌نویی هم اعلام کرده بود هر وقت آندو را لازم داشته او مصدوم یا محروم بوده و با توجه به رقم دریافتی این بازیکن؛ فکر نمی‌کنید خداحافظی‌اش چندان دور از دهن نباشد؟

من در مورد مسائل مالی اطلاعی ندارم، چون قرارداد بازیکنان در حیطه من نیست و نمی‌دانم چقدر قرارداد بسته و چقدر دریافت کرده، اما تیموریان به خاطر شرایط و سیستم بازی ۲ بار دستش را عمل کرد و تلاش کرد زودتر برگردد و کمک کند. آندو در چند بازی محروم بود اما هر وقت در اختیار تیم بود زحمت خودش را کشید. درست است امسال به خاطر مصدومیت و محرومیت کمتر بازی کرد، اما هر وقت به زمین آمد سعی کرد تمام تلاش خودش را برای موفقیت استقلال انجام دهد.

لیست قراردادهای استقلال منتشر شده و با توجه به پرداختی‌های بازیکنان استقلال چندان هم مشکل مالی نداشته‌اند، در این رابطه چه نظری دارید؟

امسال بخش مالی باشگاه و علی فتح‌الله‌زاده تلاش کردند پرداخت‌هایی داشته باشند، اما مشکل بدهی‌های سال‌های قبل است و بازیکنان طلب‌کار بودند و من چون در جریان قراردادها و مسائل مالی بازیکنان نیستم، نمی‌توانم جواب بدهم. به هر حال امسال بازیکن پول می‌گرفت اما به حساب طلب پارسال می‌گذاشت و در مجموع امسال فتح‌الله‌زاده پرداختی خوبی داشت، اما به خاطر طلب سال‌های قبل این مشکلات به وجود آمده است.

طبق اعلام وزارت ورزش باشگاه استقلال ۴۰ میلیارد بدهی دارد در این رابطه صحبت می‌کنید‌؟

نمی‌خواهم از کسی دفاع کنم، اما وزارت ورزش باید مشخص کند این بدهی مربوط به چند سال و چه سال‌هایی است. این اشکال از قبل بوده و هیچ کنترلی وجود نداشته و بدهی‌ها انباشته شده است. افرادی هستند که به باشگاه مراجعه می‌کنند و طلب دارند و مشکل درست می‌کنند و این بدهی‌ها مربوط به ۳ سال قبل است و اگر کنترل می‌شد؛ این مشکلات به وجود نمی‌آمد. الان وزارت ورزش در حال بررسی است و باید تصمیم بگیرند چه اتفاقی قرار است بیفتد. به هر حال این باشگاه علاقه‌مندان زیادی دارد و باید راهی پیدا کنند که مشکلی به وجود نیاید به نظرم کنترل هزینه‌ها و پرداختی‌ها خیلی مهم است. تیم متعلق به سازمان تربیت بدنی و در حال حاضر وزارت ورزش بوده و هیچ کنترلی نز روی آن نبوده، باز ما سر خود را بالا می‌گیریم که بدهی‌ها نصف بدهی‌های پرسپولیس است و این نشان می‌دهد در استقلال حساب کتابی بوده، اما هیچ کنترلی نبوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز